GrupaBlix.pl

Pobierz raport wiosna 2022 FMCG Brands We Shop by Blix & Kantar

Pobierz raport wiosna 2022 FMCG Brands We Shop by Blix & Kantar

Zapraszamy do zapoznania się̨ z wiosenną edycją raportu 2022 FMCG Brands We Shop by Blix & Kantar, w którym przedstawiamy, jakie marki i produkty codziennego użytku polscy smart shopperzy wybierają ̨ aktualnie najchętniej podczas zakupów w sklepach stacjonarnych. Jest to już piąta edycja badań, które publikujemy na wiosnę̨ i jesień́ w celu dokładniejszego zobrazowania istotnych trendów konsumenckich w obszarze FMCG oraz ich porównania rok do roku.

Aby ukazać pełniejszy obraz polskiego rynku, zdecydowaliśmy się̨ rozwinąć́ badanie o marki własne dostępne w sieciach handlowych. W badaniu wzięło udział około 4 000 shopperów korzystających z gazetek promocyjnych na swoich smartfonach. Zapytaliśmy ich, jakie marki i produkty w poszczególnych kategoriach kupują ̨ obecnie najczęściej. Każdy z badanych mógł wskazać maksymalnie pięć brandów w danej kategorii. Na podstawie pytań́ o ich decyzje zakupowe oraz aktualny styl życia wyróżniliśmy siedem segmentów, które pomogły nam zdefiniować́ szczegółowe persony polskich smart konsumentów.

IAB Polska objęła patronat honorowy nad raportem

Raport można pobrać na stronie https://fmcgbrandsweshop.pl/.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *