Premiera raportu Retail We Shop Zima 2023 by Blix & Kantar
Poprzedni wpisPremiera darmowego Raportu Piwnego 2022 by Blix & Kantar
Następny wpis Polskie zakłady mięsne a rynek roślinnych alternatyw


Zapraszamy do zapoznania się z tegorocznym raportem Retail We Shop by Blix & Kantar. Przedstawiamy w nim, jak konsumenci oceniają gazetki sieci handlowych, które przeglądają podczas planowania codziennych zakupów w sklepach stacjonarnych. Jest to druga edycja raportu poświęconego kompleksowemu omówieniu jednego z najważniejszych kanałów komunikacji sieci handlowych z klientami — gazetek promocyjnych.
W badaniu wzięło udział 4099 respondentów korzystających z digitalowych gazetek promocyjnych. Zapytaliśmy ich, jak oceniają e-gazetki, które na co dzień przeglądają? W ten sposób udało nam się zebrać cenne dane rynkowe i szczegółowo przedstawić wyniki dla gazetek 20 popularnych sieci handlowych w Polsce. Dodatkowo dane zostały porównane z poprzednią edycją raportu, dzięki czemu można obserwować zmiany w czasie.
IAB Polska objął honorowy patronat nad raportem Retail We Shop Zima 2023.
Badanie zostało zrealizowane wspólnie z KANTAR Polska metodą CAWI na grupie 4099 shopperów Blix w okresie od sierpnia 2022. Zbadaliśmy 20 gazetek promocyjnych i zaprezentowaliśmy dane liczbowe o zasięgach gazetek 36 sieci handlowych. W raporcie ujęliśmy 5 segmentów: dyskonty, hipermarkety, supermarkety, sklepy non-food oraz drogerie.
To łącznie 103 strony wiedzy, którą powinien znać każdy z branży retail i FMCG.
Raport Retail We Shop jest darmowy i gotowy do pobrania tutaj.