Najlepsze kampanie czerwca, czyli podsumowanie TopBlix
Na naszym profilu firmowym na portalu LinkedIn regularnie pojawiają się posty z cyklu TopBlix, w których prezentujemy kampanie cieszące się największym zainteresowaniem wśród shopperów BLIX. Zapraszamy na podsumowanie TopBlix w czerwcu 2023.
E jak Energooszczędność
Marka E od lat 70-tych dostarcza konsumentom środki do prania. Shopperzy BLIX z chęcią wybierają produkty od E nie tylko ze względu na ich wysoką jakość i efektywność, lecz także ekologię i energooszczędność! 🛒
Proszki, żele i kapsułki dostępne w ofercie marki zawierają odpowiednio dobrane enzymy, które wnikają we włókna tkanin i działają nawet w niskich temperaturach. Marka E ma w swoim portfolio również płyny do płukania, które nadają praniu miękkość i piękny zapach.
Grycan - Lody od Pokoleń
Kampania marki Grycan wyróżnia się świetną kreacją, która przyciągnęła uwagę shopperów BLIX.
Obok dużego packshota produktu znalazła się kulka lodów oraz apetyczne dodatki – czekolada, bakalie, borówki, wiśnie. Do zalet kreacji należy również przycisk CTA na wysokości kciuka. Wszystko zaprojektowane zgodnie z brandingiem marki.
Sekretem smaku, który uwielbiają shopperzy BLIX, jest pasja, tradycyjne receptury oraz najwyższa jakość składników wykorzystywanych podczas produkcji lodów.
Rama Używaj jak M@sło!
Ten produkt wzbudził ogromne zainteresowanie nie tylko specjalistów branży FMCG, lecz także shopperów. Marka zaproponowała swoim klientom możliwość wygrania miksera planetarnego – każdy, kto kupił produkt i zachował paragon, mógł wziąć udział w loterii. Związana z tym kampania osiągnęła bardzo wysoki CTR.
Rama Używaj Jak M@sło to w 100% naturalny, roślinny produkt bez oleju palmowego i konserwantów, odpowiedni również dla wegan i wegetarian. Nadaje się do smażenia, pieczenia i gotowania. Produkt wolny od nabiału reklamowany jest jako idealny wybór zamiast tradycyjnego masła, zachowujący jego właściwości.