GrupaBlix.pl
Sklepy muszą się szykować na zmianę pokoleniową
Cenoholicy, ekocentrycy, szoperzy z przymusu… Blix komentuje zmieniające się postawy konsumenckie [WIDEO]
Krzysztof Łuczak, Blix na Retail Trends 2023: Jak będą wyglądać gazetki promocyjne jutra?
BADANIE: Inflacja przycisnęła najlepiej zarabiających Polaków. Ruszyli w pogoń za sklepowymi promocjami
Woolworth stawia na Grupę Blix
Badanie: Polacy wciąż uwielbiają mięso. Głównie stawiają na drób i wieprzowinę
Wielkanoc będzie „na biednie”. 68 procent Polaków wyda mniej niż w zeszłym roku
Krzysztof Łuczak: Według sondaży producentów znaczna część Polaków akceptuje downsizing
Polacy zanurzeni w gazetkach. Inflacja wymusza poszukiwanie okazji
Już ponad 80% Polaków przegląda gazetki promocyjne. Nadchodzi zmiana trendu?
Cena papieru nie zrazi detalistów do tradycyjnych gazetek promocyjnych. Skłoni jednak do rozbudowania kanałów e-publikacji
Ogromne zmiany w zachowaniach Polaków przez rosnące ceny
Pora przywyknąć do drożyzny. Ten sondaż mówi wszystko
Blix ugruntował swoją pozycję na rynku
Era super shoppera – aplikacje drive to store
Nastroje konsumentów dużo gorsze niż rok temu. Na zakupach oszczędza już 60%
Badanie: Blisko 80 proc. Polaków szuka w sklepach tańszych produktów lub zamienników
Karol Kamiński objął stanowisko web services directora w Grupie Blix. Należy do niej aplikacja smartshoppingowa Blix
Aplikacja Zdrowe Zakupy zachęca sieci i producentów FMCG do bezpłatnej wymiany informacji o składzie
Gwałtownie rośnie liczba osób patrzących na pochodzenie żywności. Zyskują polscy producenci
W dobie pandemii Polacy chcą kupować krajowe produkty. Narzekają na brak odpowiednich oznaczeń
Sklepy coraz więcej promują i sprzedają napojów energetycznych