GrupaBlix.pl

FMCG Brands We Shop Jesień 2022

Polacy mają swoje ulubione marki, których produkty wybierają najczęściej. Często konsumenci oceniają marki ze względu na jakość, wydajność i cenę ich produktów. Może to jednak być też kwestią sympatii do producenta. Z pewnością te informacje nie są dla Ciebie zaskoczeniem. Pozostaje tylko pytanie: jak możesz się dowiedzieć, czy Twoja marka jest pierwszym wyborem shopperów?

Odpowiedzią na to pytanie jest Raport Brands We Shop Jesień 2022 by BLIX & Kantar, który stanowi rzetelne źródło wiedzy o ulubionych markach i produktach shopperów, które wybierają podczas codziennych zakupów.

Jak pozyskaliśmy dane do Raportu Brands We Shop?

Badanie, którego wyniki prezentujemy w raporcie, zostało zrealizowane metodą CAWI. Drogą ankiet udało nam się poznać ponad 500 000 opinii od 2235 respondentów o blisko 1000 analizowanych markach. Wszystkie informacje, którymi podzielili się z nami shopperzy, poddaliśmy analizie. Dodatkowo posegmentowaliśmy je w oparciu o odpowiedzi na pytania związane z lifestyle’em, zwyczajami zakupowymi oraz osobistym stosunkiem do zakupów jako czynności. Na tej postawie wyodrębniliśmy i opisaliśmy 7 niezależnych typów współczesnego shoppera. Dzięki temu możesz bliżej poznać konsumentów, do których kierujesz swoje oferty i kampanie reklamowe.

Czego dowiesz się, czytając Raport Brands We Shop?

Zbadaliśmy aż 80 kategorii produktów FMCG. Każda z nich opatrzona została listą TOP 3 najczęściej wskazywanych przez shopperów marek. Co więcej, pod każdą marką znajduje się informacja o głównej grupie i lokalizacji konsumentów, którzy ją wybrali. 

W tej edycji raportu po raz pierwszy możesz uzyskać również dostęp do interaktywnego panelu z pogłębionymi danymi od Mobile Institute. Nie zwlekaj! Zapoznaj się z raportem i dowiedz się, jakie marki kochają shopperzy! 

Zostańmy w kontakcie!

W BLIX uwielbiamy nawiązywać nowe znajomości, więc nie chcielibyśmy stracić z Tobą kontaktu. Zaobserwuj nasz profil na LinkedIn, a my obiecujemy, że będziemy regularnie dostarczać Ci dawkę wiedzy z branży FMCG.