Blix Awards – Wybór Konsumentów. Wyniki konkursu

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami pierwszej edycji Blix Awards – Wybór Konsumentów. W ramach pierwszej edycji programu Polacy ocenili ubiegłoroczną aktywność 84 sieci handlowych. Ponad 80 tys. osób podzieliło się przeszło 3 mln opinii!

Program został podzielony na kilka kategorii, w których konsumenci podsumowali cały 2019 rok.

  1. „GAZETKA ROKU” – Konsumenci ocenili, które sieci handlowe miały najlepsze publikacje rabatowe.
  2. „PROMOCJA ROKU” – W tym zakresie Polacy wskazali, które sieci organizowały najlepsze promocje.
  3. „PROSPOŁECZNA SIEĆ ROKU” – Instytucje, która prezentowały najbardziej przyjazne podejście do konsumenta.
  4. „ZDROWY PRODUKT ROKU” – Wybrano sieci, które posiadały najlepsze oferty artykułów z grupy zdrowej żywności (w tym ECO, BIO i Organic).

Najważniejsze liczby:

  • 84 sieci handlowe,
  • 80 000 ankietowanych shopperów,
  • 3 000 000 opinii.

Przeczytaj również

Raport Plany zakupowe Polaków na święta 2023

Raport „Plany zakupowe Polaków na święta 2023” by BLIX & UCE RESEARCH jest już dostępny…

Sprawdź
Raport Kupujemy świadomie. Czyli jak? Konsument na zakupach 2023

Oficjalna premiera! Raport „Kupujemy świadomie. Czyli jak? Konsument na zakupach 2023” jest już dostępny do…

Sprawdź
Raport FMCG Brands We Shop by BLIX & Kantar 2023

Oficjalna premiera! Raport FMCG Brands We Shop 2023 by BLIX & Kantar jest już dostępny…

Sprawdź