Zwiększ sprzedaż Twojej marki

Wybierz cel marketingowy, który chcesz osiągnąć, i sprawdź rozwiązania oferowane przez BLIX.

Cel: Wsparcie odsprzedaży

ADINSERT PLUS

Format typu fullpage, dzięki któremu reklamowane przez Ciebie produkty trafią na listy zakupów milionów shopperów BLIX.

  • Dodanie produktu do listy zakupów,
  • Możliwość targetowania na sieci handlowe,
  • Wsparcie odsprzedaży w sklepach stacjonarnych.

ADDISPLAY PLUS

Format, dzięki któremu produkty trafią na na listy zakupów milionów shopperów.

  • Dodanie produktu do listy zakupów,
  • Możliwość targetowania na sieci handlowe,
  • Wsparcie odsprzedaży w sklepach stacjonarnych.

SUPERBANNER

100% zasięgu Blix – slajder, którym zbudujesz świadomość swoich produktów wśród shopperów planujących następne zakupy!

  • Zawsze największa widoczność w aplikacji,
  • Znaczące zasięgi,
  • Szybkie generowanie ruchu na landing page.

Cel: Budowanie zasięgu

ADINSERT

Format fullpage, którym zbudujesz zasięg swojej kampanii, docierając do shopperów decydujących o zakupach dla całej rodziny.

  • Szybkie zbudowanie znaczących zasięgów kampanii,
  • Linkowanie na zewnętrzny landing page,
  • Możliwość targetowania na sieci handlowe.

ADDISPLAY

Format banner i/lub rectangle, dzięki któremu zwiększysz zasięg kampanii i wygenerujesz ruch na wybrany landing page.

  • Szybkie zbudowanie znaczących zasięgów kampanii,
  • Linkowanie na zewnętrzny landing page,
  • Możliwość targetowania na sieci handlowe.

SUPERBANNER

100% zasięgu Blix – slider, którym zachęcisz shopperów do odwiedzenia strony internetowej.

  • Zawsze największa widoczność w aplikacji,
  • Znaczące zasięgi,
  • Szybkie generowanie ruchu na landing page.

Cel: Precyzyjne dotarcie

ADINSERT PLUS

Format typu fullpage, dzięki któremu reklamowane przez Ciebie produkty trafią na listy zakupów milionów shopperów BLIX.

  • Dodanie produktu do listy zakupów,
  • Możliwość targetowania na sieci handlowe,
  • Wsparcie odsprzedaży w sklepach stacjonarnych.

PUSH

Format docierający do shopperów w czasie rzeczywistym z ofertą, którą mogą być zainteresowani.

  • Wysyłka wiadomości promocyjnej,
  • Personalizacja komunikatu na podstawie intencji zakupowych,
  • Przyciągające uwagę notyfikacje.

SUPERBANNER

100% zasięgu Blix – slider, którym zachęcisz shopperów do odwiedzenia strony internetowej.

  • Zawsze największa widoczność w aplikacji,
  • Znaczące zasięgi,
  • Szybkie generowanie ruchu na landing page.

Cel: Ruch na stronę

ADINSERT

Format fullpage, którym wygenerujesz ruch na dowolny landing page.

  • Szybkie zbudowanie znaczących zasięgów,
  • Linkowanie na zewnętrzny landing page (np. strona konkursu, loterii),
  • Możliwość targetowania na wybrane sieci handlowe.

SUPERBANNER

100% zasięgu Blix – slider, którym zachęcisz shopperów do odwiedzenia strony internetowej.

  • Zawsze największa widoczność w aplikacji,
  • Znaczące zasięgi,
  • Szybkie generowanie ruchu na landing page.

PUSH

Format docierający do shopperów w czasie rzeczywistym z ofertą, którą mogą być zainteresowani

  • Wysyłka wiadomości promocyjnej,
  • Personalizacja komunikatu na podstawie intencji zakupowych,
  • Przyciągające uwagę notyfikacje.

Jesteś gotowy do działania? Bo my tak!

Jesteśmy w stanie opublikować Twoją kampanię w ciągu kilku godzin od otrzymania materiałów! Uruchamiamy je w dni powszednie od 8.30 do 16.30.
Nawiąż kontakt
Raporty i badania

Drive-To-Store

Badanie Drive-To-Store nie tylko pozwala mierzyć skuteczność kampanii, lecz także dostarcza insighty konsumenckie, oparte na zachowaniach offline shopperów. Wyniki badań Drive-To-Store to wiarygodny wskaźnik skuteczności Twoich kampanii.

Raporty i badania

Brand Lift Insights

Badanie pozwalające nam na określenie efektywności kampanii oraz zbadanie jej wpływu na świadomość marki. Wnioski wyciągamy poprzez porównanie dwóch grup użytkowników – shopperów, którzy widzieli kampanię, oraz shopperów, którzy jej nie widzieli.

Pytania i odpowiedzi

Jakie warianty targetowania wchodzą w zakres oferty dla agencji mediowych i producentów FMCG?

Kampanie reklamowe mogą być targetowane na sieci handlowe lub na shopperów z określoną intencja zakupową.

Czy w aplikacji BLIX można reklamować produkty, których nie ma w gazetkach?

Tak, w aplikacji mogą być reklamowane produkty, których nie ma w gazetkach, lub dodatkowe oferty, konkursy czy loterie. Umożliwiają to formaty przekierowujące shoppera do zewnętrznych landing page.

Jak wygląda kreacja zgodna z best practice BLIX?

Kreacja zgodna z best practice BLIX zawiera duże packshoty promowanych produktów, informację o produkcie oraz wybijający się button CTA znajdujący się w zasięgu kciuka. Jeśli kampania jest targetowana na konkretną sieć handlową, warto dodać jej logo. Dobrze odbierane przez shopperów są kreacje zawierające cenę prezentowanego produktu. Zalecamy unikanie dodawanie informacji zapisanych drobnym drukiem.