Nowości

Aktualności

Fresh Talents – Shopper Academy! Co działo się 13 marca w Warszawie?

13 marca w The Tides w Warszawie odbyło się Fresh Talents – Shopper Academy 2024.…

Sprawdź
Blix Most Wanted 2023 – ulubieńcy smart shopperów

Blix Most Wanted to coroczne podsumowanie, które zespół BLIX przygotowuje na podstawie milionów gazetek sieci…

Sprawdź
Panele dyskusyjne podczas Blix Awards 2023 – nagrania

11 października 2023 roku w Warszawie odbyła się IV Gala Blix Awards. Wręczono wtedy nagrody…

Sprawdź
Gala Blix Awards 2023 – podsumowanie

W środę – 11 października – odbyła się długo wyczekiwana IV Gala Blix Awards 2023,…

Sprawdź
Gazetki BLIX w serwisie dlahandlu.pl

Miło nam poinformować, że rozpoczęliśmy współpracę z portalem dlahandlu.pl! Cieszymy się, że serwis wybrał Blix…

Sprawdź
Power of Brands już za nami! Co działo się 15 czerwca?

15 czerwca w Hotelu Nobu Warsaw odbyło się Power of Brands. Tak, jak zapowiadaliśmy, był…

Sprawdź
Pokaż więcej

Blog

Jak budować trwałą relację z klientem poprzez program lojalnościowy?

Firmy działające w branży handlowej i produkcyjnej mają na celu pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie…

Sprawdź
Jak smart shopperzy korzystają z gazetek i aplikacji BLIX? Analiza danych ROPO z Raportu FMCG Brands We Shop 2023

Niedawno premierę miał najnowszy Raport FMCG Brands We Shop 2023 by BLIX & Kantar. Jest…

Sprawdź
Jak Polacy przygotowują się do świąt wielkanocnych 2023?

Polacy przed świętami dużo kupują. Prezenty, ozdoby i przede wszystkim jedzenie w niemałych ilościach. Co roku…

Sprawdź
Polskie zakłady mięsne a rynek roślinnych alternatyw

Jeszcze kilka lat temu roślinne alternatywy mięsa były trudno dostępne, a zakres ich oferty pozostawiał…

Sprawdź
Pokaż więcej

Media o nas

2024
2023
2022
2021
2020
Wiadomości Handlowe
15 kwietnia, 2024
Marcin Lenkiewicz, wiceprezes Grupy Blix na KMRA 2023: Polowanie na promocje to sport narodowy Polaków
Przeczytaj
Strefa Biznesu
18 grudnia, 2023
Ile wydamy na prezenty 2023? Sprawdź, co Polacy najczęściej kupują swoim bliskim z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
12 grudnia, 2023
Uważaj w sklepach. Oto strategia Polaków na świąteczne zakupy [SONDAŻ]
Przeczytaj
PublicRelations
26 października, 2023
Finał programu BLIX AWARDS z nowymi nagrodami
Przeczytaj
Wiadomości Kosmetyczne
5 października, 2023
Niveę kupuje chętnie większość Polaków i Polek, Neonail preferują koneserzy, a Tołpę – ekoświadomi [Raport Kantar x Blix]
Przeczytaj
Wiadomości Handlowe
25 maja, 2023
Krzysztof Łuczak, Blix na Retail Trends 2023: Jak będą wyglądać gazetki promocyjne jutra?
Przeczytaj
MondayNews
8 maja, 2023
BADANIE: Inflacja przycisnęła najlepiej zarabiających Polaków. Ruszyli w pogoń za sklepowymi promocjami
Przeczytaj
Hurt & Detal
27 kwietnia, 2023
Woolworth stawia na Grupę Blix
Przeczytaj
Radio Zet Wiadomości
28 marca, 2023
Wielkanoc będzie „na biednie”. 68 procent Polaków wyda mniej niż w zeszłym roku
Przeczytaj
Wiadomości Spożywcze
8 marca, 2023
Krzysztof Łuczak: Według sondaży producentów znaczna część Polaków akceptuje downsizing
Przeczytaj
Wiadomości Spożywcze
17 stycznia, 2023
Już ponad 80% Polaków przegląda gazetki promocyjne. Nadchodzi zmiana trendu?
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
16 stycznia, 2023
Polacy zanurzeni w gazetkach. Inflacja wymusza poszukiwanie okazji
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
13 stycznia, 2023
Pora przywyknąć do drożyzny. Ten sondaż mówi wszystko [TYLKO U NAS]
Przeczytaj
Rzeczpospolita
12 stycznia, 2023
Ogromne zmiany w zachowaniach Polaków przez rosnące ceny
Przeczytaj
Wiadomości Handlowe
9 stycznia, 2023
Cena papieru nie zrazi detalistów do tradycyjnych gazetek promocyjnych. Skłoni jednak do rozbudowania kanałów e-publikacji
Przeczytaj
Puls Biznesu
18 grudnia, 2022
Blix ugruntował swoją pozycję na rynku
Przeczytaj
Wiadomości Kosmetyczne
16 sierpnia, 2022
Nastroje konsumentów dużo gorsze niż rok temu. Na zakupach oszczędza już 60%
Przeczytaj
Polsat News
15 lipca, 2022
Badanie: Blisko 80 proc. Polaków szuka w sklepach tańszych produktów lub zamienników
Przeczytaj
WirtualneMedia
19 maja, 2022
Karol Kamiński: z Interii do Grupy Blix
Przeczytaj
Puls Biznesu
19 grudnia, 2021
Grupa Blix: Dzięki nim Polacy kupują mądrzej i taniej
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
16 grudnia, 2021
Ile wydać na prezent? Polacy zdradzili swoje plany
Przeczytaj
Forbes
21 listopada, 2021
Grupa Blix. Cyfrowy biznes na papierowych gazetkach
Przeczytaj
Wiadomości Kosmetyczne
19 czerwca, 2021
Dr Krzysztof Łuczak, Blix: Na pierwszej stronie gazetki zawsze warto pokazać kosmetyk znanej marki
Przeczytaj
NowyMarketing
30 października, 2020
Aplikacja Zdrowe Zakupy zachęca sieci i producentów FMCG do bezpłatnej wymiany informacji o składzie
Przeczytaj
Interia BIZNES
28 października, 2020
Gwałtownie rośnie liczba osób patrzących na pochodzenie żywności. Zyskują polscy producenci
Przeczytaj
GoMobi.pl
27 października, 2020
Aplikacja Zdrowe Zakupy zachęca sieci i producentów FMCG do bezpłatnej wymiany informacji o składzie
Przeczytaj
Wiadomości Handlowe
15 kwietnia, 2024
Marcin Lenkiewicz, wiceprezes Grupy Blix na KMRA 2023: Polowanie na promocje to sport narodowy Polaków
Przeczytaj
Strefa Biznesu
18 grudnia, 2023
Ile wydamy na prezenty 2023? Sprawdź, co Polacy najczęściej kupują swoim bliskim z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
12 grudnia, 2023
Uważaj w sklepach. Oto strategia Polaków na świąteczne zakupy [SONDAŻ]
Przeczytaj
PublicRelations
26 października, 2023
Finał programu BLIX AWARDS z nowymi nagrodami
Przeczytaj
Wiadomości Kosmetyczne
5 października, 2023
Niveę kupuje chętnie większość Polaków i Polek, Neonail preferują koneserzy, a Tołpę – ekoświadomi [Raport Kantar x Blix]
Przeczytaj
Wiadomości Handlowe
25 maja, 2023
Krzysztof Łuczak, Blix na Retail Trends 2023: Jak będą wyglądać gazetki promocyjne jutra?
Przeczytaj
MondayNews
8 maja, 2023
BADANIE: Inflacja przycisnęła najlepiej zarabiających Polaków. Ruszyli w pogoń za sklepowymi promocjami
Przeczytaj
Hurt & Detal
27 kwietnia, 2023
Woolworth stawia na Grupę Blix
Przeczytaj
Radio Zet Wiadomości
28 marca, 2023
Wielkanoc będzie „na biednie”. 68 procent Polaków wyda mniej niż w zeszłym roku
Przeczytaj
Wiadomości Spożywcze
8 marca, 2023
Krzysztof Łuczak: Według sondaży producentów znaczna część Polaków akceptuje downsizing
Przeczytaj
Wiadomości Spożywcze
17 stycznia, 2023
Już ponad 80% Polaków przegląda gazetki promocyjne. Nadchodzi zmiana trendu?
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
16 stycznia, 2023
Polacy zanurzeni w gazetkach. Inflacja wymusza poszukiwanie okazji
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
13 stycznia, 2023
Pora przywyknąć do drożyzny. Ten sondaż mówi wszystko [TYLKO U NAS]
Przeczytaj
Rzeczpospolita
12 stycznia, 2023
Ogromne zmiany w zachowaniach Polaków przez rosnące ceny
Przeczytaj
Wiadomości Handlowe
9 stycznia, 2023
Cena papieru nie zrazi detalistów do tradycyjnych gazetek promocyjnych. Skłoni jednak do rozbudowania kanałów e-publikacji
Przeczytaj
Puls Biznesu
18 grudnia, 2022
Blix ugruntował swoją pozycję na rynku
Przeczytaj
Wiadomości Kosmetyczne
16 sierpnia, 2022
Nastroje konsumentów dużo gorsze niż rok temu. Na zakupach oszczędza już 60%
Przeczytaj
Polsat News
15 lipca, 2022
Badanie: Blisko 80 proc. Polaków szuka w sklepach tańszych produktów lub zamienników
Przeczytaj
WirtualneMedia
19 maja, 2022
Karol Kamiński: z Interii do Grupy Blix
Przeczytaj
Puls Biznesu
19 grudnia, 2021
Grupa Blix: Dzięki nim Polacy kupują mądrzej i taniej
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
16 grudnia, 2021
Ile wydać na prezent? Polacy zdradzili swoje plany
Przeczytaj
Forbes
21 listopada, 2021
Grupa Blix. Cyfrowy biznes na papierowych gazetkach
Przeczytaj
Wiadomości Kosmetyczne
19 czerwca, 2021
Dr Krzysztof Łuczak, Blix: Na pierwszej stronie gazetki zawsze warto pokazać kosmetyk znanej marki
Przeczytaj
NowyMarketing
30 października, 2020
Aplikacja Zdrowe Zakupy zachęca sieci i producentów FMCG do bezpłatnej wymiany informacji o składzie
Przeczytaj
Interia BIZNES
28 października, 2020
Gwałtownie rośnie liczba osób patrzących na pochodzenie żywności. Zyskują polscy producenci
Przeczytaj
GoMobi.pl
27 października, 2020
Aplikacja Zdrowe Zakupy zachęca sieci i producentów FMCG do bezpłatnej wymiany informacji o składzie
Przeczytaj
Wiadomości Handlowe
15 kwietnia, 2024
Marcin Lenkiewicz, wiceprezes Grupy Blix na KMRA 2023: Polowanie na promocje to sport narodowy Polaków
Przeczytaj
Strefa Biznesu
18 grudnia, 2023
Ile wydamy na prezenty 2023? Sprawdź, co Polacy najczęściej kupują swoim bliskim z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
12 grudnia, 2023
Uważaj w sklepach. Oto strategia Polaków na świąteczne zakupy [SONDAŻ]
Przeczytaj
PublicRelations
26 października, 2023
Finał programu BLIX AWARDS z nowymi nagrodami
Przeczytaj
Wiadomości Kosmetyczne
5 października, 2023
Niveę kupuje chętnie większość Polaków i Polek, Neonail preferują koneserzy, a Tołpę – ekoświadomi [Raport Kantar x Blix]
Przeczytaj
Wiadomości Handlowe
25 maja, 2023
Krzysztof Łuczak, Blix na Retail Trends 2023: Jak będą wyglądać gazetki promocyjne jutra?
Przeczytaj
MondayNews
8 maja, 2023
BADANIE: Inflacja przycisnęła najlepiej zarabiających Polaków. Ruszyli w pogoń za sklepowymi promocjami
Przeczytaj
Hurt & Detal
27 kwietnia, 2023
Woolworth stawia na Grupę Blix
Przeczytaj
Radio Zet Wiadomości
28 marca, 2023
Wielkanoc będzie „na biednie”. 68 procent Polaków wyda mniej niż w zeszłym roku
Przeczytaj
Wiadomości Spożywcze
8 marca, 2023
Krzysztof Łuczak: Według sondaży producentów znaczna część Polaków akceptuje downsizing
Przeczytaj
Wiadomości Spożywcze
17 stycznia, 2023
Już ponad 80% Polaków przegląda gazetki promocyjne. Nadchodzi zmiana trendu?
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
16 stycznia, 2023
Polacy zanurzeni w gazetkach. Inflacja wymusza poszukiwanie okazji
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
13 stycznia, 2023
Pora przywyknąć do drożyzny. Ten sondaż mówi wszystko [TYLKO U NAS]
Przeczytaj
Rzeczpospolita
12 stycznia, 2023
Ogromne zmiany w zachowaniach Polaków przez rosnące ceny
Przeczytaj
Wiadomości Handlowe
9 stycznia, 2023
Cena papieru nie zrazi detalistów do tradycyjnych gazetek promocyjnych. Skłoni jednak do rozbudowania kanałów e-publikacji
Przeczytaj
Puls Biznesu
18 grudnia, 2022
Blix ugruntował swoją pozycję na rynku
Przeczytaj
Wiadomości Kosmetyczne
16 sierpnia, 2022
Nastroje konsumentów dużo gorsze niż rok temu. Na zakupach oszczędza już 60%
Przeczytaj
Polsat News
15 lipca, 2022
Badanie: Blisko 80 proc. Polaków szuka w sklepach tańszych produktów lub zamienników
Przeczytaj
WirtualneMedia
19 maja, 2022
Karol Kamiński: z Interii do Grupy Blix
Przeczytaj
Puls Biznesu
19 grudnia, 2021
Grupa Blix: Dzięki nim Polacy kupują mądrzej i taniej
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
16 grudnia, 2021
Ile wydać na prezent? Polacy zdradzili swoje plany
Przeczytaj
Forbes
21 listopada, 2021
Grupa Blix. Cyfrowy biznes na papierowych gazetkach
Przeczytaj
Wiadomości Kosmetyczne
19 czerwca, 2021
Dr Krzysztof Łuczak, Blix: Na pierwszej stronie gazetki zawsze warto pokazać kosmetyk znanej marki
Przeczytaj
NowyMarketing
30 października, 2020
Aplikacja Zdrowe Zakupy zachęca sieci i producentów FMCG do bezpłatnej wymiany informacji o składzie
Przeczytaj
Interia BIZNES
28 października, 2020
Gwałtownie rośnie liczba osób patrzących na pochodzenie żywności. Zyskują polscy producenci
Przeczytaj
GoMobi.pl
27 października, 2020
Aplikacja Zdrowe Zakupy zachęca sieci i producentów FMCG do bezpłatnej wymiany informacji o składzie
Przeczytaj
Wiadomości Handlowe
15 kwietnia, 2024
Marcin Lenkiewicz, wiceprezes Grupy Blix na KMRA 2023: Polowanie na promocje to sport narodowy Polaków
Przeczytaj
Strefa Biznesu
18 grudnia, 2023
Ile wydamy na prezenty 2023? Sprawdź, co Polacy najczęściej kupują swoim bliskim z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
12 grudnia, 2023
Uważaj w sklepach. Oto strategia Polaków na świąteczne zakupy [SONDAŻ]
Przeczytaj
PublicRelations
26 października, 2023
Finał programu BLIX AWARDS z nowymi nagrodami
Przeczytaj
Wiadomości Kosmetyczne
5 października, 2023
Niveę kupuje chętnie większość Polaków i Polek, Neonail preferują koneserzy, a Tołpę – ekoświadomi [Raport Kantar x Blix]
Przeczytaj
Wiadomości Handlowe
25 maja, 2023
Krzysztof Łuczak, Blix na Retail Trends 2023: Jak będą wyglądać gazetki promocyjne jutra?
Przeczytaj
MondayNews
8 maja, 2023
BADANIE: Inflacja przycisnęła najlepiej zarabiających Polaków. Ruszyli w pogoń za sklepowymi promocjami
Przeczytaj
Hurt & Detal
27 kwietnia, 2023
Woolworth stawia na Grupę Blix
Przeczytaj
Radio Zet Wiadomości
28 marca, 2023
Wielkanoc będzie „na biednie”. 68 procent Polaków wyda mniej niż w zeszłym roku
Przeczytaj
Wiadomości Spożywcze
8 marca, 2023
Krzysztof Łuczak: Według sondaży producentów znaczna część Polaków akceptuje downsizing
Przeczytaj
Wiadomości Spożywcze
17 stycznia, 2023
Już ponad 80% Polaków przegląda gazetki promocyjne. Nadchodzi zmiana trendu?
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
16 stycznia, 2023
Polacy zanurzeni w gazetkach. Inflacja wymusza poszukiwanie okazji
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
13 stycznia, 2023
Pora przywyknąć do drożyzny. Ten sondaż mówi wszystko [TYLKO U NAS]
Przeczytaj
Rzeczpospolita
12 stycznia, 2023
Ogromne zmiany w zachowaniach Polaków przez rosnące ceny
Przeczytaj
Wiadomości Handlowe
9 stycznia, 2023
Cena papieru nie zrazi detalistów do tradycyjnych gazetek promocyjnych. Skłoni jednak do rozbudowania kanałów e-publikacji
Przeczytaj
Puls Biznesu
18 grudnia, 2022
Blix ugruntował swoją pozycję na rynku
Przeczytaj
Wiadomości Kosmetyczne
16 sierpnia, 2022
Nastroje konsumentów dużo gorsze niż rok temu. Na zakupach oszczędza już 60%
Przeczytaj
Polsat News
15 lipca, 2022
Badanie: Blisko 80 proc. Polaków szuka w sklepach tańszych produktów lub zamienników
Przeczytaj
WirtualneMedia
19 maja, 2022
Karol Kamiński: z Interii do Grupy Blix
Przeczytaj
Puls Biznesu
19 grudnia, 2021
Grupa Blix: Dzięki nim Polacy kupują mądrzej i taniej
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
16 grudnia, 2021
Ile wydać na prezent? Polacy zdradzili swoje plany
Przeczytaj
Forbes
21 listopada, 2021
Grupa Blix. Cyfrowy biznes na papierowych gazetkach
Przeczytaj
Wiadomości Kosmetyczne
19 czerwca, 2021
Dr Krzysztof Łuczak, Blix: Na pierwszej stronie gazetki zawsze warto pokazać kosmetyk znanej marki
Przeczytaj
NowyMarketing
30 października, 2020
Aplikacja Zdrowe Zakupy zachęca sieci i producentów FMCG do bezpłatnej wymiany informacji o składzie
Przeczytaj
Interia BIZNES
28 października, 2020
Gwałtownie rośnie liczba osób patrzących na pochodzenie żywności. Zyskują polscy producenci
Przeczytaj
GoMobi.pl
27 października, 2020
Aplikacja Zdrowe Zakupy zachęca sieci i producentów FMCG do bezpłatnej wymiany informacji o składzie
Przeczytaj
Wiadomości Handlowe
15 kwietnia, 2024
Marcin Lenkiewicz, wiceprezes Grupy Blix na KMRA 2023: Polowanie na promocje to sport narodowy Polaków
Przeczytaj
Strefa Biznesu
18 grudnia, 2023
Ile wydamy na prezenty 2023? Sprawdź, co Polacy najczęściej kupują swoim bliskim z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
12 grudnia, 2023
Uważaj w sklepach. Oto strategia Polaków na świąteczne zakupy [SONDAŻ]
Przeczytaj
PublicRelations
26 października, 2023
Finał programu BLIX AWARDS z nowymi nagrodami
Przeczytaj
Wiadomości Kosmetyczne
5 października, 2023
Niveę kupuje chętnie większość Polaków i Polek, Neonail preferują koneserzy, a Tołpę – ekoświadomi [Raport Kantar x Blix]
Przeczytaj
Wiadomości Handlowe
25 maja, 2023
Krzysztof Łuczak, Blix na Retail Trends 2023: Jak będą wyglądać gazetki promocyjne jutra?
Przeczytaj
MondayNews
8 maja, 2023
BADANIE: Inflacja przycisnęła najlepiej zarabiających Polaków. Ruszyli w pogoń za sklepowymi promocjami
Przeczytaj
Hurt & Detal
27 kwietnia, 2023
Woolworth stawia na Grupę Blix
Przeczytaj
Radio Zet Wiadomości
28 marca, 2023
Wielkanoc będzie „na biednie”. 68 procent Polaków wyda mniej niż w zeszłym roku
Przeczytaj
Wiadomości Spożywcze
8 marca, 2023
Krzysztof Łuczak: Według sondaży producentów znaczna część Polaków akceptuje downsizing
Przeczytaj
Wiadomości Spożywcze
17 stycznia, 2023
Już ponad 80% Polaków przegląda gazetki promocyjne. Nadchodzi zmiana trendu?
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
16 stycznia, 2023
Polacy zanurzeni w gazetkach. Inflacja wymusza poszukiwanie okazji
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
13 stycznia, 2023
Pora przywyknąć do drożyzny. Ten sondaż mówi wszystko [TYLKO U NAS]
Przeczytaj
Rzeczpospolita
12 stycznia, 2023
Ogromne zmiany w zachowaniach Polaków przez rosnące ceny
Przeczytaj
Wiadomości Handlowe
9 stycznia, 2023
Cena papieru nie zrazi detalistów do tradycyjnych gazetek promocyjnych. Skłoni jednak do rozbudowania kanałów e-publikacji
Przeczytaj
Puls Biznesu
18 grudnia, 2022
Blix ugruntował swoją pozycję na rynku
Przeczytaj
Wiadomości Kosmetyczne
16 sierpnia, 2022
Nastroje konsumentów dużo gorsze niż rok temu. Na zakupach oszczędza już 60%
Przeczytaj
Polsat News
15 lipca, 2022
Badanie: Blisko 80 proc. Polaków szuka w sklepach tańszych produktów lub zamienników
Przeczytaj
WirtualneMedia
19 maja, 2022
Karol Kamiński: z Interii do Grupy Blix
Przeczytaj
Puls Biznesu
19 grudnia, 2021
Grupa Blix: Dzięki nim Polacy kupują mądrzej i taniej
Przeczytaj
BUSINESS INSIDER
16 grudnia, 2021
Ile wydać na prezent? Polacy zdradzili swoje plany
Przeczytaj
Forbes
21 listopada, 2021
Grupa Blix. Cyfrowy biznes na papierowych gazetkach
Przeczytaj
Wiadomości Kosmetyczne
19 czerwca, 2021
Dr Krzysztof Łuczak, Blix: Na pierwszej stronie gazetki zawsze warto pokazać kosmetyk znanej marki
Przeczytaj
NowyMarketing
30 października, 2020
Aplikacja Zdrowe Zakupy zachęca sieci i producentów FMCG do bezpłatnej wymiany informacji o składzie
Przeczytaj
Interia BIZNES
28 października, 2020
Gwałtownie rośnie liczba osób patrzących na pochodzenie żywności. Zyskują polscy producenci
Przeczytaj
GoMobi.pl
27 października, 2020
Aplikacja Zdrowe Zakupy zachęca sieci i producentów FMCG do bezpłatnej wymiany informacji o składzie
Przeczytaj