Współpraca Lewiatan PSH i BLIX

Lewiatan i BLIX rozwijają współpracę. Dzięki niej użytkownicy BLIXa mogą zapoznać się z aktualną ofertą i najnowszymi promocjami sieci bez wychodzenia z domu.

– Klienci naszych sklepów wiedzę o aktualnych akcjach promocyjnych sieci czerpią z tradycyjnych drukowanych gazetek dostępnych w naszych sklepach. Aktualna informacja o ofercie publikowana była też w kanałach własnych sieci, tj. na stronie internetowej, aplikacji „Mój Lewiatan”, a także na profilach sieci i poszczególnych placówek handlowych na Facebooku. Konsumenci mogą przeglądać gazetkę również za pośrednictwem aplikacji i strony internetowej Blix – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu PSH Lewiatan.

Miesięcznie z serwisów Blix korzysta 2,5 mln użytkowników miesięcznie (dane ze stycznia 2021 r.). Dzięki współpracy, gazetki sieci Lewiatan są dostępne szerszemu gronu konsumentów.

Cieszymy się, że PSH Lewiatan dostrzega potrzebę coraz szerszej dystrybucji swoich gazetek w formie elektronicznej. Poza aspektami ekologicznymi i ekonomicznymi jest to przede wszystkim wyjątkowo wygodny dla konsumenta a szybki dla PSH Lewiatan sposób dotarcia z bieżącą ofertą do konsumentów planujących codzienne zakupy. Bezpośrednia współpraca z Blix umożliwi dotarcie z gazetką do szerszego grona klientów, których zdecydowana większość ceni sobie przedstawianie oferty w formie gazetki na smartfonie, co też zdecydowanie ułatwia tworzenie list zakupów – mówi dr Krzysztof Łuczak, Head of Retail w Blix

Przeczytaj również

Raport Plany zakupowe Polaków na święta 2023

Raport „Plany zakupowe Polaków na święta 2023” by BLIX & UCE RESEARCH jest już dostępny…

Sprawdź
Raport Kupujemy świadomie. Czyli jak? Konsument na zakupach 2023

Oficjalna premiera! Raport „Kupujemy świadomie. Czyli jak? Konsument na zakupach 2023” jest już dostępny do…

Sprawdź
Raport FMCG Brands We Shop by BLIX & Kantar 2023

Oficjalna premiera! Raport FMCG Brands We Shop 2023 by BLIX & Kantar jest już dostępny…

Sprawdź