BLIX AWARDS — Wybór Konsumentów, przed nami 3 edycja plebiscytu!
Co to jest Blix Awards?
Blix Awards to program branżowy, w którym konsumenci oceniają sieci handlowe, ich aktywność i codzienne funkcjonowanie na różnych płaszczyznach działalności. Jest to największy plebiscyt tego typu w Polsce. W tej edycji głosowało blisko 120 tysięcy Polaków, wydając łącznie ponad 4 miliony opinii o 84 sieciach handlowych.
Która sieć w tym roku oferowała najlepsze promocje? A która wprowadziła najwięcej innowacyjnych rozwiązań? Tegoroczny finał odbędzie się 27 października podczas rozdania nagród w hotelu Marriott w Warszawie. Spotkamy się na żywo ze zwycięzcami oraz gośćmi wydarzenia.
Kategorie nagród plebiscytu
Rozdamy nagrody i wyróżnienia sieciom handlowym w 6 kategoriach.
Dodatkowo każda kategoria została podzielona na: dyskonty, supermarkety, hipermarkety, convenience, drogerie oraz dom i ogród.
Pierwsza z kategorii to „PROMOCJA ROKU”, jak sama nazwa wskazuje, konsumenci głosowali, które sieci oferowały w tym roku najlepsze promocje.
Druga kategoria to „GAZETKA ROKU”, w tej kategorii smart shopperzy wskazali, które sieci udostępniały najlepsze gazetki prezentujące ofertę.
Trzecia kategoria to „INNOWACYJNA SIEĆ ROKU”, zwyciężyły marki, które wprowadziły na rynek nowości wyróżniające się na tle konkurencji.
Następna, czwarta kategoria to „PROSPOŁECZNA SIEĆ ROKU”. Respondenci wybrali sieci, które prezentują najbardziej przyjazne podejście do swoich klientów, wspierają lokalne społeczności i szerzą dodatkowe wartości m.in. CSR, proekologiczne czy edukacyjne.
Piątą kategorią jest „POLSKI PRODUKT”, nagroda dla sieci, które w swojej ofercie mają najszerszą paletę produktów pochodzenia krajowego oraz lokalnego.
Ostatnią, jednak nie mniej ważną, kategorią jest „ZDROWA ŻYWNOŚĆ”. Konsumenci wybrali podmioty, które oferują najlepsze produkty z oferty artykułów ECO, BIO i Organic.
Badania Blix
Dzięki temu, że Blix zrzesza ponad 2 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, możemy przeprowadzać badania, których wyniki mogą istotnie wpłynąć na całą branżę retailową. Cenna opinia tysięcy użytkowników może być wskazówką dla sieci handlowych w planowaniu kierunku rozwoju i funkcjonowania aktywności skierowanych do klienta ostatecznego.
Niezmiernie cieszy nas, że Grupa Blix jest organizatorem tego typu przedsięwzięć.