Polska wersja Building Distinctive Brand Assets już dostępna!

Building Distinctive Brand Assets autorstwa Jenni Romaniuk to książka doceniona na całym świecie, która zdobyła uznanie wybitnych marketerów, w tym znanych polskich praktyków. Dedykowana jest wszystkim osobom, które na co dzień pracują z identyfikacją marki: jej logotypem, krojem pisma, estetyką, opakowaniem czy dźwiękiem. Informacje zawarte w książce oparte zostały na wynikach badań naukowych i doświadczeniu specjalistów. 

Building Distinctive Brand Assets to pozycja obowiązkowa! Cieszymy się, że jako Wydawnictwo Blix możemy wprowadzić jej polską wersję na rynek. 

Książka dostępna w sklepie internetowym!

Książka Building Distinctive Brand Assets jest już w sprzedaży i można nabyć ją w sklepie internetowym Wydawnictwa Blix! Tam również dostępne są poprzednie pozycje, których polskie wersje wkroczyły na rynek z BLIX. Mowa tu oczywiście o:

  • How Brands Grow: Czego nie wiedzą marketerzy – Byron Sharp
  • How Brands Grow 2: zawiera omówienie rynków wschodzących, usług, produktów trwałych, B2B i towarów luksusowych – Jenni Romaniuk & Byron Sharp

Przeczytaj również

Raport Retail We Shop Edycja Wiosna 2024 by BLIX & Kantar

Oficjalna premiera! Raport Retail We Shop 2023 by BLIX & Kantar jest już dostępny do…

Sprawdź
Raport Plany zakupowe Polaków na Wielkanoc 2024

Raport „Plany zakupowe Polaków na Wielkanoc 2024” by BLIX & UCE RESEARCH jest już dostępny…

Sprawdź
Raport Plany zakupowe Polaków na święta 2023

Raport „Plany zakupowe Polaków na święta 2023” by BLIX & UCE RESEARCH jest już dostępny…

Sprawdź