Polska wersja Building Distinctive Brand Assets już dostępna!

Building Distinctive Brand Assets autorstwa Jenni Romaniuk to książka doceniona na całym świecie, która zdobyła uznanie wybitnych marketerów, w tym znanych polskich praktyków. Dedykowana jest wszystkim osobom, które na co dzień pracują z identyfikacją marki: jej logotypem, krojem pisma, estetyką, opakowaniem czy dźwiękiem. Informacje zawarte w książce oparte zostały na wynikach badań naukowych i doświadczeniu specjalistów. 

Building Distinctive Brand Assets to pozycja obowiązkowa! Cieszymy się, że jako Wydawnictwo Blix możemy wprowadzić jej polską wersję na rynek. 

Książka dostępna w sklepie internetowym!

Książka Building Distinctive Brand Assets jest już w sprzedaży i można nabyć ją w sklepie internetowym Wydawnictwa Blix! Tam również dostępne są poprzednie pozycje, których polskie wersje wkroczyły na rynek z BLIX. Mowa tu oczywiście o:

  • How Brands Grow: Czego nie wiedzą marketerzy – Byron Sharp
  • How Brands Grow 2: zawiera omówienie rynków wschodzących, usług, produktów trwałych, B2B i towarów luksusowych – Jenni Romaniuk & Byron Sharp

Przeczytaj również

Raport Plany zakupowe Polaków na święta 2023

Raport „Plany zakupowe Polaków na święta 2023” by BLIX & UCE RESEARCH jest już dostępny…

Sprawdź
Raport Kupujemy świadomie. Czyli jak? Konsument na zakupach 2023

Oficjalna premiera! Raport „Kupujemy świadomie. Czyli jak? Konsument na zakupach 2023” jest już dostępny do…

Sprawdź
Raport FMCG Brands We Shop by BLIX & Kantar 2023

Oficjalna premiera! Raport FMCG Brands We Shop 2023 by BLIX & Kantar jest już dostępny…

Sprawdź