Zapisz się do newslettera
Zyskaj dostęp do pogłębionych danych analitycznych z rynku FMCG!Trzecia edycja Power of Brands by BLIX! Co działo się 11 czerwca?
Power of Brands, wydarzenie, które na stałe wpisało się w kalendarz polskiej branży FMCG i retail, po raz kolejny dostarczyło uczestnikom solidnej porcji aktualnej wiedzy o podejściu evidence-based, sile oraz mierzalności wzrostu marek. Trzecia edycja konferencji odbyła się 11 czerwca w warszawskim Nobu Hotel, a otworzyła ją – już tradycyjnie – prof. Magda Nenycz-Thiel z Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science. Na scenie wystąpili eksperci reprezentujący wiodące marki i organizacje, w tym: Unilever, HARIBO, KANTAR Polska, x-kom, Avon Cosmetics Polska, Apsys, Przestrzeń, CleanGang oraz Retail Media Works – tworząc przestrzeń do wymiany inspiracji, doświadczeń i rzetelnej wiedzy marketingowej.

Power of Brands 2025 – wiedza, która napędza marki
Power of Brands ugruntowało swoją pozycję jako jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce. Konferencję organizowaną przez BLIX można uznać za swoistą latarnię dla tych, którzy szukają insightów i praktycznej wiedzy o evidence-based marketingu. Prelegenci poruszali tematykę strategii wzrostu i budowania wartości marek nie tylko z perspektywy dużych koncernów, ale także mniejszych brandów, dzięki czemu każdy słuchacz mógł wynieść z prezentacji coś dla siebie. Tegoroczna edycja przyciągnęła blisko 200 uczestników.
Podsumowanie konferencji
- Prowadzącym w tym roku był Olivier Janiak – dziennikarz, prezenter telewizyjny i konferansjer.
- Po raz trzeci prelekcję otwierającą całe wydarzenie wygłosiła keynote speakerka prof. Magda Nenycz-Thiel z Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, prowadzonego przez Byrona Sharpa w Australii.
- Oprócz prezentacji prof. Magdy uczestnicy wysłuchali jeszcze 7 prelekcji. Na scenie pojawili się: Michał Wawrzyniak (MWC), Patricjus Ziecik (CleanGang), Jakub Szustak (Unilever), Marta Cwalina-Śliwińska (HARIBO), Tomek Domański (x-kom), Wojtek Walczak (Przestrzeń), Patryk Polkowski (KANTAR Polska) oraz gość specjalny, który przybył do nas prosto z Irlandii, by podzielić się swoją perspektywą na rozwój retail media w Europie – Colin Lewis (Co-founder of Retail Media Works).
- Panel dyskusyjny w tym roku dotyczył najnowszej pozycji Wydawnictwa Blix – Liderów polskiego marketingu (sprawdź na: https://howbrandsgrow.pl/). Katarzyna Zawodzińska (Dyrektorka Marketingu), Daniel Przemęcki (Avon Cosmetics Polska), Agnieszka Juszkis (Apsys) oraz prof. Magda Nenycz-Thiel – współautorzy Liderów – pogłębili kilka kwestii poruszonych przez nich w publikacji. Moderatorem debaty był Marcin Lenkiewicz (Grupa Blix).
- Podczas tegorocznego eventu odbył się konkurs, w którym do wygrania były książki Wydawnictwa Blix – cenne źródła wiedzy dla każdego marketera.
- Oprócz solidnej dawki wiedzy uczestnicy mogli liczyć na możliwości networkingowe – od Networking Coffee, przez Networking Lunch, aż po wieńczący wydarzenie Cocktail Mixer. Spotkania w kuluarach sprzyjały wymianie doświadczeń, nawiązywaniu nowych relacji i inspirującym rozmowom z praktykami branży.


Opinie uczestników – feedback, dzięki któremu Power of Brands staje się lepsze!
Konferencja Power of Brands jest tworzona z myślą o uczestnikach, którzy oczekują merytorycznych prelekcji, unikatowych insightów i doskonałej organizacji. Dlatego tak ważne są dla nas opinie o wydarzeniu, by móc czerpać inspirację i wyciągać wnioski na przyszłość. Za rok chcemy być poziom wyżej!
Czy w tym roku uczestnicy byli zadowoleni z przebiegu wydarzenia? Oto kilka przykładów pozytywnych komentarzy.
Chyba najbardziej wartościowa konferencja na jakiej w ostatnim czasie byłam. Dziękuję za zaproszenie.
Bardzo się cieszę, że był poruszony temat małych marek w tej edycji.
Bardzo dobra organizacja, wartościowe doświadczenie. Dziękuję.
Dziękujemy za kolejną wspólną edycję Power of Brands!
Za nami już 3. edycja Power of Brands – wydarzenia, które z każdą kolejną odsłoną zyskuje na znaczeniu i zaufaniu wśród profesjonalistów z branży FMCG i retail w Polsce. Serdeczne podziękowania kierujemy do wszystkich uczestników, keynote speakerki prof. Magdy Nenycz-Thiel, prelegentów oraz panelistów – to Wy tworzycie Power of Brands.
Podziękowania należą się również całemu zespołowi organizacyjnemu, który zadbał o każdy detal.
Widzimy się na Power of Brands 2026!











Przeczytaj również: Fresh Talents Academy 2025 by BLIX! Relacja wydarzenia