Zapisz się do newslettera

Zyskaj dostęp do pogłębionych danych analitycznych z rynku FMCG!

     Czytaj dalej

    Trzecia edycja Power of Brands by BLIX! Co działo się 11 czerwca?

    Power of Brands, wydarzenie, które na stałe wpisało się w kalendarz polskiej branży FMCG i retail, po raz kolejny dostarczyło uczestnikom solidnej porcji aktualnej wiedzy o podejściu evidence-based, sile oraz mierzalności wzrostu marek. Trzecia edycja konferencji odbyła się 11 czerwca w warszawskim Nobu Hotel, a otworzyła ją – już tradycyjnie – prof. Magda Nenycz-Thiel z Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science. Na scenie wystąpili eksperci reprezentujący wiodące marki i organizacje, w tym: Unilever, HARIBO, KANTAR Polska, x-kom, Avon Cosmetics Polska, Apsys, Przestrzeń, CleanGang oraz Retail Media Works – tworząc przestrzeń do wymiany inspiracji, doświadczeń i rzetelnej wiedzy marketingowej.

    Power of Brands 2025 – wiedza, która napędza marki

    Power of Brands ugruntowało swoją pozycję jako jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce. Konferencję organizowaną przez BLIX można uznać za swoistą latarnię dla tych, którzy szukają insightów i praktycznej wiedzy o evidence-based marketingu. Prelegenci poruszali tematykę strategii wzrostu i budowania wartości marek nie tylko z perspektywy dużych koncernów, ale także mniejszych brandów, dzięki czemu każdy słuchacz mógł wynieść z prezentacji coś dla siebie. Tegoroczna edycja przyciągnęła blisko 200 uczestników.

    Podsumowanie konferencji

    • Prowadzącym w tym roku był Olivier Janiak – dziennikarz, prezenter telewizyjny i konferansjer. 
    • Po raz trzeci prelekcję otwierającą całe wydarzenie wygłosiła keynote speakerka prof. Magda Nenycz-Thiel z Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, prowadzonego przez Byrona Sharpa w Australii. 
    • Oprócz prezentacji prof. Magdy uczestnicy wysłuchali jeszcze 7 prelekcji. Na scenie pojawili się: Michał Wawrzyniak (MWC), Patricjus Ziecik (CleanGang), Jakub Szustak (Unilever), Marta Cwalina-Śliwińska (HARIBO), Tomek Domański (x-kom), Wojtek Walczak (Przestrzeń), Patryk Polkowski (KANTAR Polska) oraz gość specjalny, który przybył do nas prosto z Irlandii, by podzielić się swoją perspektywą na rozwój retail media w Europie – Colin Lewis (Co-founder of Retail Media Works).
    • Panel dyskusyjny w tym roku dotyczył najnowszej pozycji Wydawnictwa Blix – Liderów polskiego marketingu (sprawdź na: https://howbrandsgrow.pl/). Katarzyna Zawodzińska (Dyrektorka Marketingu), Daniel Przemęcki (Avon Cosmetics Polska), Agnieszka Juszkis (Apsys) oraz prof. Magda Nenycz-Thiel – współautorzy Liderów – pogłębili kilka kwestii poruszonych przez nich w publikacji. Moderatorem debaty był Marcin Lenkiewicz (Grupa Blix)
    • Podczas tegorocznego eventu odbył się konkurs, w którym do wygrania były książki Wydawnictwa Blix – cenne źródła wiedzy dla każdego marketera.
    • Oprócz solidnej dawki wiedzy uczestnicy mogli liczyć na możliwości networkingowe – od Networking Coffee, przez Networking Lunch, aż po wieńczący wydarzenie Cocktail Mixer. Spotkania w kuluarach sprzyjały wymianie doświadczeń, nawiązywaniu nowych relacji i inspirującym rozmowom z praktykami branży.

    Opinie uczestników – feedback, dzięki któremu Power of Brands staje się lepsze!

    Konferencja Power of Brands jest tworzona z myślą o uczestnikach, którzy oczekują merytorycznych prelekcji, unikatowych insightów i doskonałej organizacji. Dlatego tak ważne są dla nas opinie o wydarzeniu, by móc czerpać inspirację i wyciągać wnioski na przyszłość. Za rok chcemy być poziom wyżej! 

    Czy w tym roku uczestnicy byli zadowoleni z przebiegu wydarzenia? Oto kilka przykładów pozytywnych komentarzy.

    Chyba najbardziej wartościowa konferencja na jakiej w ostatnim czasie byłam. Dziękuję za zaproszenie.

    Bardzo się cieszę, że był poruszony temat małych marek w tej edycji.

    Bardzo dobra organizacja, wartościowe doświadczenie. Dziękuję.

    Dziękujemy za kolejną wspólną edycję Power of Brands!

    Za nami już 3. edycja Power of Brands – wydarzenia, które z każdą kolejną odsłoną zyskuje na znaczeniu i zaufaniu wśród profesjonalistów z branży FMCG i retail w Polsce. Serdeczne podziękowania kierujemy do wszystkich uczestników, keynote speakerki prof. Magdy Nenycz-Thiel, prelegentów oraz panelistów – to Wy tworzycie Power of Brands.

    Podziękowania należą się również całemu zespołowi organizacyjnemu, który zadbał o każdy detal.

    Widzimy się na Power of Brands 2026!

    Przeczytaj również: Fresh Talents Academy 2025 by BLIX! Relacja wydarzenia

    Galeria

    Przeczytaj również

    Raport Plany zakupowe Polaków na Wielkanoc 2025

    Najnowszy raport Plany zakupowe Polaków na Wielkanoc 2025 już dostępny do pobrania za darmo!

    Sprawdź
    Raport Retail We Shop Edycja Wiosna 2025 by BLIX & Kantar

    Nowy raport Retail We Shop Edycja Wiosna 2025 by BLIX & Kantar jest już dostępny!…

    Sprawdź
    Raport Plany zakupowe Polaków na święta Bożego Narodzenia 2024

    Jakie świąteczne plany zakupowe mają polscy konsumenci? Dowiesz się z nowego raportu Plany zakupowe Polaków…

    Sprawdź