Shopperzy planują i robią zakupy, korzystając z gazetek promocyjnych sieci handlowych. Od atrakcyjności gazetek zależy wiele codziennych decyzji zakupowych konsumentów, dlatego warto znać ich opinie, potrzeby i preferencje. Wiemy, że im bardziej Twoje materiały promocyjne są dostosowane do oczekiwań shopperów, tym większa jest szansa na to, że zachęcisz ich do zakupów w sklepie stacjonarnym. Jak więc poznać te opinie?
Sprawa jest bardzo prosta! Wystarczy zapoznać się z Raportem Retail We Shop by BLIX & Kantar 2022.
Metodologia i cel badania
Badania zostały zrealizowane metodą CAWI z pomocą partnera merytorycznego Kantar. Uzyskaliśmy 1941 wypełnionych ankiet, a zdobyte informacje uporządkowaliśmy według wyodrębnionych person shopperów. Dane prezentujemy zarówno dla poszczególnych marek, jak i całych kategorii sieci handlowych. Wszystko to w celu poznania shopperów – ich zwyczajów zakupowych, zainteresowania e-gazetkami promocyjnymi oraz opinii.
Czego dowiesz się z Raportu Retail We Shop?
Raport Retail We Shop to rzetelne źródło informacji, które pozwoli Ci poznać między innymi 7 niezależnych typów shopperów. Dzięki temu lepiej dostosujesz materiały promocyjne do swojej grupy docelowej. Oprócz tego dowiesz się, jakie produkty shopperzy najchętniej dodają do swoich list zakupów, jak często przeglądają gazetki promocyjne oraz jaki wpływ mają one na ich decyzje zakupowe. Poznasz powody, dla których odbierają oni gazetki jako atrakcyjne bądź nieatrakcyjne.
Jak poznać shopperów bliżej?
Oprócz raportów oferujemy Ci również inne sposoby poznania shopperów i ich potrzeb bliżej. Jednym z nich jest zaobserwowanie naszego profilu firmowego na LinkedIn, na którym regularnie publikujemy wartościowe posty dotyczące branży retail. Zostańmy w kontakcie!