Zwiększ sprzedaż Twojej marki
Jesteś gotowy do działania? Bo my tak!
Drive-To-Store
Badanie Drive-To-Store nie tylko pozwala mierzyć skuteczność kampanii, lecz także dostarcza insighty konsumenckie, oparte na zachowaniach offline shopperów. Wyniki badań Drive-To-Store to wiarygodny wskaźnik skuteczności Twoich kampanii.
Brand Lift Insights
Badanie pozwalające nam na określenie efektywności kampanii oraz zbadanie jej wpływu na świadomość marki. Wnioski wyciągamy poprzez porównanie dwóch grup użytkowników – shopperów, którzy widzieli kampanię, oraz shopperów, którzy jej nie widzieli.
Pytania i odpowiedzi
Jakie warianty targetowania wchodzą w zakres oferty dla agencji mediowych i producentów FMCG?
Kampanie reklamowe mogą być targetowane na sieci handlowe lub na shopperów z określoną intencja zakupową.
Czy w aplikacji BLIX można reklamować produkty, których nie ma w gazetkach?
Tak, w aplikacji mogą być reklamowane produkty, których nie ma w gazetkach, lub dodatkowe oferty, konkursy czy loterie. Umożliwiają to formaty przekierowujące shoppera do zewnętrznych landing page.
Jak wygląda kreacja zgodna z best practice BLIX?
Kreacja zgodna z best practice BLIX zawiera duże packshoty promowanych produktów, informację o produkcie oraz wybijający się button CTA znajdujący się w zasięgu kciuka. Jeśli kampania jest targetowana na konkretną sieć handlową, warto dodać jej logo. Dobrze odbierane przez shopperów są kreacje zawierające cenę prezentowanego produktu. Zalecamy unikanie dodawanie informacji zapisanych drobnym drukiem.