Zapisz się do newslettera

Zyskaj dostęp do pogłębionych danych analitycznych z rynku FMCG!

     Czytaj dalej

    Blix Awards – Wybór Konsumentów. Wyniki konkursu

    Zapraszamy do zapoznania się z wynikami pierwszej edycji Blix Awards – Wybór Konsumentów. W ramach pierwszej edycji programu Polacy ocenili ubiegłoroczną aktywność 84 sieci handlowych. Ponad 80 tys. osób podzieliło się przeszło 3 mln opinii!

    Program został podzielony na kilka kategorii, w których konsumenci podsumowali cały 2019 rok.

    1. „GAZETKA ROKU” – Konsumenci ocenili, które sieci handlowe miały najlepsze publikacje rabatowe.
    2. „PROMOCJA ROKU” – W tym zakresie Polacy wskazali, które sieci organizowały najlepsze promocje.
    3. „PROSPOŁECZNA SIEĆ ROKU” – Instytucje, która prezentowały najbardziej przyjazne podejście do konsumenta.
    4. „ZDROWY PRODUKT ROKU” – Wybrano sieci, które posiadały najlepsze oferty artykułów z grupy zdrowej żywności (w tym ECO, BIO i Organic).

    Najważniejsze liczby:

    • 84 sieci handlowe,
    • 80 000 ankietowanych shopperów,
    • 3 000 000 opinii.

    Galeria

    Przeczytaj również

    Raport Plany zakupowe Polaków na Wielkanoc 2025

    Najnowszy raport Plany zakupowe Polaków na Wielkanoc 2025 już dostępny do pobrania za darmo!

    Sprawdź
    Raport Retail We Shop Edycja Wiosna 2025 by BLIX & Kantar

    Nowy raport Retail We Shop Edycja Wiosna 2025 by BLIX & Kantar jest już dostępny!…

    Sprawdź
    Raport Plany zakupowe Polaków na święta Bożego Narodzenia 2024

    Jakie świąteczne plany zakupowe mają polscy konsumenci? Dowiesz się z nowego raportu Plany zakupowe Polaków…

    Sprawdź