Blix Awards – Wybór Konsumentów. Wyniki konkursu
Zapraszamy do zapoznania się z wynikami pierwszej edycji Blix Awards – Wybór Konsumentów. W ramach pierwszej edycji programu Polacy ocenili ubiegłoroczną aktywność 84 sieci handlowych. Ponad 80 tys. osób podzieliło się przeszło 3 mln opinii!
Program został podzielony na kilka kategorii, w których konsumenci podsumowali cały 2019 rok.
- „GAZETKA ROKU” – Konsumenci ocenili, które sieci handlowe miały najlepsze publikacje rabatowe.
- „PROMOCJA ROKU” – W tym zakresie Polacy wskazali, które sieci organizowały najlepsze promocje.
- „PROSPOŁECZNA SIEĆ ROKU” – Instytucje, która prezentowały najbardziej przyjazne podejście do konsumenta.
- „ZDROWY PRODUKT ROKU” – Wybrano sieci, które posiadały najlepsze oferty artykułów z grupy zdrowej żywności (w tym ECO, BIO i Organic).
Najważniejsze liczby:
- 84 sieci handlowe,
- 80 000 ankietowanych shopperów,
- 3 000 000 opinii.