Współpraca Lewiatan PSH i BLIX
Lewiatan i BLIX rozwijają współpracę. Dzięki niej użytkownicy BLIXa mogą zapoznać się z aktualną ofertą i najnowszymi promocjami sieci bez wychodzenia z domu.
– Klienci naszych sklepów wiedzę o aktualnych akcjach promocyjnych sieci czerpią z tradycyjnych drukowanych gazetek dostępnych w naszych sklepach. Aktualna informacja o ofercie publikowana była też w kanałach własnych sieci, tj. na stronie internetowej, aplikacji „Mój Lewiatan”, a także na profilach sieci i poszczególnych placówek handlowych na Facebooku. Konsumenci mogą przeglądać gazetkę również za pośrednictwem aplikacji i strony internetowej Blix – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu PSH Lewiatan.
Miesięcznie z serwisów Blix korzysta 2,5 mln użytkowników miesięcznie (dane ze stycznia 2021 r.). Dzięki współpracy, gazetki sieci Lewiatan są dostępne szerszemu gronu konsumentów.
– Cieszymy się, że PSH Lewiatan dostrzega potrzebę coraz szerszej dystrybucji swoich gazetek w formie elektronicznej. Poza aspektami ekologicznymi i ekonomicznymi jest to przede wszystkim wyjątkowo wygodny dla konsumenta a szybki dla PSH Lewiatan sposób dotarcia z bieżącą ofertą do konsumentów planujących codzienne zakupy. Bezpośrednia współpraca z Blix umożliwi dotarcie z gazetką do szerszego grona klientów, których zdecydowana większość ceni sobie przedstawianie oferty w formie gazetki na smartfonie, co też zdecydowanie ułatwia tworzenie list zakupów – mówi dr Krzysztof Łuczak, Head of Retail w Blix