Zapisz się do newslettera

Zyskaj dostęp do pogłębionych danych analitycznych z rynku FMCG!

     Czytaj dalej

    Polska wersja Building Distinctive Brand Assets już dostępna!

    Building Distinctive Brand Assets autorstwa Jenni Romaniuk to książka doceniona na całym świecie, która zdobyła uznanie wybitnych marketerów, w tym znanych polskich praktyków. Dedykowana jest wszystkim osobom, które na co dzień pracują z identyfikacją marki: jej logotypem, krojem pisma, estetyką, opakowaniem czy dźwiękiem. Informacje zawarte w książce oparte zostały na wynikach badań naukowych i doświadczeniu specjalistów. 

    Building Distinctive Brand Assets to pozycja obowiązkowa! Cieszymy się, że jako Wydawnictwo Blix możemy wprowadzić jej polską wersję na rynek. 

    Książka dostępna w sklepie internetowym!

    Książka Building Distinctive Brand Assets jest już w sprzedaży i można nabyć ją w sklepie internetowym Wydawnictwa Blix! Tam również dostępne są poprzednie pozycje, których polskie wersje wkroczyły na rynek z BLIX. Mowa tu oczywiście o:

    • How Brands Grow: Czego nie wiedzą marketerzy – Byron Sharp
    • How Brands Grow 2: zawiera omówienie rynków wschodzących, usług, produktów trwałych, B2B i towarów luksusowych – Jenni Romaniuk & Byron Sharp

    Galeria

    Przeczytaj również

    Raport Plany zakupowe Polaków na święta Bożego Narodzenia 2024

    Jakie świąteczne plany zakupowe mają polscy konsumenci? Dowiesz się z nowego raportu Plany zakupowe Polaków…

    Sprawdź
    Raport FMCG Brands We Shop 2024 by BLIX & Kantar

    Nowy raport FMCG Brands We Shop 2024 by BLIX & Kantar jest już dostępny! Sprawdź,…

    Sprawdź
    Raport Retail We Shop Edycja Wiosna 2024 by BLIX & Kantar

    Oficjalna premiera! Raport Retail We Shop 2023 by BLIX & Kantar jest już dostępny do…

    Sprawdź