Polska wersja Building Distinctive Brand Assets już dostępna!
Building Distinctive Brand Assets autorstwa Jenni Romaniuk to książka doceniona na całym świecie, która zdobyła uznanie wybitnych marketerów, w tym znanych polskich praktyków. Dedykowana jest wszystkim osobom, które na co dzień pracują z identyfikacją marki: jej logotypem, krojem pisma, estetyką, opakowaniem czy dźwiękiem. Informacje zawarte w książce oparte zostały na wynikach badań naukowych i doświadczeniu specjalistów.
Building Distinctive Brand Assets to pozycja obowiązkowa! Cieszymy się, że jako Wydawnictwo Blix możemy wprowadzić jej polską wersję na rynek.
Książka dostępna w sklepie internetowym!
Książka Building Distinctive Brand Assets jest już w sprzedaży i można nabyć ją w sklepie internetowym Wydawnictwa Blix! Tam również dostępne są poprzednie pozycje, których polskie wersje wkroczyły na rynek z BLIX. Mowa tu oczywiście o:
- How Brands Grow: Czego nie wiedzą marketerzy – Byron Sharp
- How Brands Grow 2: zawiera omówienie rynków wschodzących, usług, produktów trwałych, B2B i towarów luksusowych – Jenni Romaniuk & Byron Sharp