Fresh Talents – Shopper Academy! Co działo się 13 marca w Warszawie?
13 marca w The Tides w Warszawie odbyło się Fresh Talents – Shopper Academy 2024. Podczas tego wyjątkowego eventu młodzi stażem specjaliści branży FMCG i retail mieli okazję wysłuchać fascynujących prelekcji doświadczonych praktyków. Zdobyli cenną wiedzę, nowe umiejętności oraz kontakty.
- Wydarzenie zostało otwarte prelekcją online nagraną specjalnie dla uczestników Fresh Talents 2024 przez prof. Magdę Nenycz-Thiel, współautorkę How Brands Grow 2 i Better Brand Health oraz konsultantkę merytoryczną Building Distinctive Brand Assets, która od lat pracuje w Instytucie Ehrenberg-Bass prowadzonym przez Byrona Sharpa.
- Podczas eventu odbyło się 10 prelekcji wygłoszonych przez specjalistów z firm: Allegro, Tik Tok, Maspex, BLIX, Zdrowe Zakupy, 3m Projekt, Proxi.cloud oraz agencji badawczych: NielsenIQ, CPS GfK, Kantar.
- W panelu dyskusyjnym pt. Shopper w centrum uwagi – strategie, trendy, wyzwania rynku retail 2024 udział wzięli specjaliści z firm: Inquiry, Bonduelle Polska, Centrum Monitorowania Rynku, Grupa Blix. Moderatorem debaty był Michał Kokoszkiewicz z Wiadomości Handlowych.
- Prowadzącym eventu był Greg Albrecht.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom!
Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział we Fresh Talents – Shopper Academy 2024. Mamy nadzieję, że event był dla nich tak pouczający, jak dla nas. Dziękujemy również wszystkim, którzy mieli wkład w organizację wydarzenia. Mamy nadzieję, że spotkamy się ponownie za rok!
Zachęcamy do obejrzenia poniższych zdjęć.