Druga edycja Power of Brands by BLIX! Sprawdź przebieg wydarzenia
Za nami kolejna edycja Power of Brands – wyjątkowej konferencji, która przyciąga najlepszych praktyków marketingu w Polsce. W tym roku 20 czerwca spotkaliśmy się w ponownie w Nobu Hotel, by porozmawiać o ważnych kwestiach, dotyczących evidence-based marketingu, sile marki i sposobach na jej skuteczną mierzalność. W wydarzeniu wzięli udział eksperci z takich firm jak: Unilever, PepsiCo, Grupa Maspex, the LEGO Group, Danone, czy Kompania Piwowarska.
Co działo się 20 czerwca na Power of Brands 2024?
Tegoroczny event zorganizowany przez BLIX przyciągnął uwagę wielu specjalistów z branży FMCG i retail. Uczestnicy Power of Brands 2024 wyszli z konferencji z nową dawką cennej wiedzy, którą będą mogli w praktyczny sposób wykorzystać w mierzeniu kondycji swoich marek.
Jak wyglądał przebieg eventu?
- Prowadzącym Power of Brands 2024 był Damian Michałowski – dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny.
- 20 czerwca miała też miejsce oficjalna premiera polskiej wersji językowej Better Brand Health Jenni Romaniuk, wydanej przez Wydawnictwo Blix. Książkę możecie zamówić na stronie: https://www.howbrandsgrow.pl/
- Pierwszą prelekcję wygłosiła nasza keynote speakerka prof. Magda Nenycz-Thiel z Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, prowadzonego przez Byrona Sharpa w Australii. Po prezentacji miała miejsce sesja Q&A, podczas której uczestnicy eventu zadawali prof. Magdzie pytania.
- Po wystąpieniu naszej keynote speakerki wspólną prelekcję wygłosili Katarzyna Dalewska oraz Kamil Andrzejewski z PepsiCo, a zaraz po nich swoją prezentację miał Kuba Sobczak z Grupy Blix.
- Po Networking Coffee rozpoczęła się debata, w której udział wzięli: prof. Magda Nenycz-Thiel, Agnieszka Getler (Danone), Dorota Cudna-Sławińska (Kantar Polska) i Adam Samorek (Kompania Piwowarska). Moderatorem dyskusji był Marcin Lenkiewicz (Grupa Blix).
- Następne prezentacje wygłosili: Michał Wawrzyniak z MWC, Michał Makowski z Grupy Maspex oraz Marta Czarnecka z the LEGO Group.
- Po Networking Lunchu miały miejsce ostatnie prelekcje tej edycji Power of Brands: Tadeusza Czarnieckiego z OSHEE, Tomasza Domańskiego, Krzysztofa Gońki z Decathlon Polska oraz wspólna prezentacja Joanny Orzechowskiej i Tadeusza Kuchty z Unilever.
- Na koniec Marcin Lenkiewicz wręczył nagrodę zwyciężczyni konkursu.
Jak w tym roku uczestnicy ocenili Power of Brands?
Celem konferencji Power of Brands jest propagowanie praktycznej wiedzy z zakresu marketingu. Chcemy, by uczestnicy tego wydarzenia opuszczali nas z ogromną dawką wartościowych informacji, dlatego tak bardzo zależy nam na poznaniu ich opinii. Poznajcie kilka z nich:
Jeden z najbardziej merytorycznych i inspirujących branżowych eventów. Super, że wszystkie prelekcje są tak mocno powiązane z głównym tematem. Pełen focus na zagadnieniu i dużo „mięsa”. Tak trzymać 🙂
Doskonałe wydarzenie, ogrom wiedzy i ciekawych prelekcji 🙂 Mam nadzieję, do zobaczenia za rok!
Świetne przygotowanie, świetne prelekcje, bardzo wartościowe materiały. Duży plus za otwartość wszystkich osób na dyskusję w przerwach. Fajnie by było, aby każde wystąpienie + panel, miało jeszcze 5 min. czasu na Q&A 🙂
Analiza danych z ankiety
100% respondentów odpowiedziało twierdząco na pytanie o jakość i użyteczność przekazanej podczas prelekcji i debaty wiedzy, a 97,6% uczestników chce wziąć udział w 3. edycji Power of Brands! Są to dla nas znakomite wyniki.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom tegorocznej konferencji Power of Brands za podzielenie się swoją opinią. Dzięki Wam nasz event z roku na rok wchodzi na wyższy poziom.
Podziękowania za kolejną edycję Power of Brands
Konferencję Power of Brands tworzą przede wszystkim ludzie, dlatego serdecznie dziękujemy uczestnikom eventu, keynote speakerce – prof. Magdzie Nenycz-Thiel – za skorzystanie z zaproszenia, prelegentom i uczestnikom debaty. Podziękowania wędrują także do wszystkich zaangażowanych osób w organizację Power of Brands 2024.
Do zobaczenia za rok!