Premiera! “Better Brand Health” w polskiej wersji językowej

Najnowsza pozycja Wydawnictwa Blix już dostępna w sklepie internetowym! Książka “Better Brand Health” autorstwa Jenni Romaniuk podbiła środowisko marketerów na całym świecie, o czym świadczą wysokie oceny czytelników i ekspertów z branży. Już teraz polska wersja językowa tej lektury może znaleźć się także w Twoich rękach.

Czego dowiesz się z “Better Brand Health”?

Pytania o kondycję i siłę marki spędzają sen z powiek niejednemu marketerowi. Co zrobić, by nasz brand się rozwijał, odpowiadał na zapotrzebowania rynku i konsumenta; jak nie wyjść z obiegu? Odpowiedź na te i wiele innych pytań znajdziesz w “Better Brand Health”.

Jenni Romaniuk i współautorki tej pasjonującej lektury wychodzą naprzeciw wątpliwościom praktyków marketingu i podsuwają sprawdzone rozwiązania, oparte na rzetelnych danych. W książce “Better Brand Health” znajdziesz informacje na temat:

  • projektowania odpowiednich narzędzi do monitorowania kondycji marki;
  • sposobów budowania świadomości marki;
  • powodów, dla których warto stworzyć listę atrybutów dla brandu;
  • powiązania CEP-ów z dostępnością mentalną;
  • przygotowania właściwych miar i metryk dla dostępności mentalnej;
  • korzystania z danych, dotyczących powiązań marki z atrybutami;
  • miary nastawienia do marki;
  • procesu nabywania danej kategorii;
  • ustalenia oczekiwań względem pomiaru działań marketingowych marki;
  • pomiaru marketingu szeptanego;
  • wykorzystania danych online;
  • metryk związanych z dostępnością fizyczną.

“Better Brand Health” to vademecum wiedzy o evidence-based marketingu. Dzięki tej lekturze zyskasz cenne wskazówki na temat pomiaru kondycji marki, popartą badaniami wiedzę i ogrom inspiracji, które wykorzystasz w budowaniu strategii swojego brandu. 

“Better Brand Health” dostępna w naszym sklepie internetowym

Książka “Better Brand Health” Jenni Romaniuk w polskiej wersji językowej dostępna jest w sklepie internetowym Wydawnictwa Blix. 

Naszą najnowszą pozycję można nabyć w postaci:

  • książki tradycyjnej,
  • e-booka,
  • zestawu: książka + e-book.

Zachęcamy do odwiedzenia sklepu Wydawnictwa Blix!

Sprawdź inne pozycje od Wydawnictwa Blix

Celem naszego wydawnictwa jest przekład na język polski bestsellerowych pozycji, które odbijają się szerokim echem w kręgu marketerów. Na swoim koncie mamy takie tytuły jak:

  • “How Brands Grow”, Byron Sharp;
  • “How Brands Grow 2”, Jenni Romaniuk i Byron Sharp;
  • “Building Distinctive Brand Assets”, Jenni Romaniuk.

Misja kształtowania współczesnego marketingu nadal trwa, dlatego z wielką nadzieją patrzymy w przyszłość, by z każdym kolejnym rokiem poszerzać gamę literatury naszego wydawnictwa. 

Zapraszamy na stronę How Brands Grow, by dowiedzieć się więcej o wydanych pozycjach. 

Galeria

Przeczytaj również

Raport FMCG Brands We Shop 2024 by BLIX & Kantar

Nowy raport FMCG Brands We Shop 2024 by BLIX & Kantar jest już dostępny! Sprawdź,…

Sprawdź
Raport Retail We Shop Edycja Wiosna 2024 by BLIX & Kantar

Oficjalna premiera! Raport Retail We Shop 2023 by BLIX & Kantar jest już dostępny do…

Sprawdź
Raport Plany zakupowe Polaków na Wielkanoc 2024

Raport „Plany zakupowe Polaków na Wielkanoc 2024” by BLIX & UCE RESEARCH jest już dostępny…

Sprawdź