BLIX MOST WANTED 2024 – oto nowi ulubieńcy smart shopperów!
Wracamy z corocznym podsumowaniem TOP marek, TOP sieci handlowych i TOP kampanii – Blix Most Wanted 2024! Dokładnie przeanalizowaliśmy wejścia w gazetki, dodania do list zakupów oraz wyszukiwane w aplikacji BLIX hasła, żeby stworzyć zestawienia ulubieńców smart shopperów w aż 7 kategoriach. Zobacz rankingi!
Blix Most Wanted 2024 – BLIX ze świetnymi zasięgami!
Liczby, którymi podsumowaliśmy rok 2024, świadczą o stale umacniającej się pozycji aplikacji BLIX na rynku. Jako liderzy wśród aplikacji z e-gazetkami i najpopularniejsza lista zakupów multi-retail w Polsce, w 2024 roku zanotowaliśmy niemal 1 000 000 000 obejrzanych gazetek! W zasięgu Grupy Blix jest obecnie 10 000 000 użytkowników, do których docierają oferty naszych partnerów. Te liczby świadczą o ogromnym potencjale naszej aplikacji, rozwijającej się z roku na rok coraz prężniej.
Rankingi Blix Most Wanted 2024
Analizy, które przeprowadził zespół Grupy Blix w ramach Blix Most Wanted 2024, wyłoniły listy produktów, marek i sieci, które na przestrzeni 2024 roku odnotowały najlepsze wyniki w przedstawionych poniżej kategoriach. W tym roku prezentujemy następujące rankingi:
TOP10 🏆 Produkty najczęściej wyszukiwane w aplikacji
TOP10 🏆 Produkty najczęściej dodawane do list zakupów
TOP20 🏆 Produkty markowe najczęściej dodawane do list zakupów
TOP10 🏆 Produkty marek własnych najczęściej dodawane do list zakupów
TOP10 🏆 Najbardziej angażujące kampanie w Blix
TOP15 🏆 Najpopularniejsze sieci handlowe
TOP15 🏆 Sieci, które w całej aplikacji zdobyły największy wzrost udziału


Co się zmieniło w 2024 roku?
Dane z narzędzi analitycznych wykorzystywanych w Grupie Blix wykazały kilka zmian w porównaniu do poprzedniego badania Blix Most Wanted.
Jeśli chodzi o… produkty najczęściej wyszukiwane w aplikacji, w tym roku na 3. miejscu uplasowało się “piwo”. W poprzedniej edycji na tym miejscu znajdował się “cukier”, który w 2024 r. spadł na 6. miejsce rankingu.
Jeśli chodzi o… produkty najczęściej dodawane do list zakupów, w TOP 3 bez zmian: “masło”, “piwo”, “kawa”. W tym roku w rankingu pojawiły się jednak nowe hasła: “napój” oraz “banany”, wypierając “paprykę czerwoną” i “wodę niegazowaną” z zestawienia z 2023 roku.
Jeśli chodzi o… produkty markowe, które najczęściej były dodawane do list zakupów w 2024 r. na szczycie rankingu znalazły się kolejno marki: Lenor, Winiary, Coca-Cola. W poprzedniej edycji stawkę otwierały marki: Mlekovita, Dove, Knorr.
Jeśli chodzi o… produkty marek własnych, najczęściej dodawane do list zakupów, zarówno w tej, jak i poprzedniej edycji na szczycie listy znalazła się Mleczna Dolina. Do TOP 3 trafiła także marka własna Światowid. Na 3. miejscu uplasowała się Kraina Mięs, która rok temu zajmowała 2. miejsce.
Jeśli chodzi o… najbardziej angażujące kampanie w Blix, ranking otwierają marki: Lenor, Eduscho oraz Kujawski. Rok temu na szczycie znalazły się: Ambi Pur, Vizir oraz E.
Jeśli chodzi o… najpopularniejsze sieci handlowe, TOP 3 pozostało bez zmian: Biedronka, Lidl i Netto. W rankingu pojawiły się natomiast nowe sieci: POLOmarket oraz Jysk.
Jeśli chodzi o… nową kategorię, czyli sieci, które w całej aplikacji zdobyły największy wzrost udziału, na szczycie znalazły się Aldi, Dino oraz Action.
Serdecznie gratulujemy wszystkim sieciom oraz markom znakomitych wyników!
Przeczytaj również: Grupa Blix rozpoczęła współpracę z siecportali.pl! Gazetki promocyjne klientów na ponad 100 portalach lokalnych