Oficjalna premiera! Raport FMCG Brands We Shop 2023 by BLIX & Kantar jest już dostępny do pobrania.
Polacy coraz częściej kupują smart – stawiają na aspekt best value for money i to na jego podstawie dokonują codziennych decyzji zakupowych. Mają swoje ulubione marki i cenią producentów, którzy postrzegani są jako oferujący jakościowe produkty. Starają się jednak wybierać rozsądnie – wiedzą, że wysoka cena nie zawsze idzie w parze z jakością, dlatego wybierają marki, których artykuły są dobrej jakości i w najkorzystniejszej cenie.
Czym jest Raport FMCG Brands We Shop i czego się z niego dowiesz?
Raport FMCG Brands We Shop powstał w oparciu o 620 000 opinii smart shopperów. Zapytaliśmy ich o to, które marki wybierają podczas codziennych zakupów – w ten sposób w każdej z 88 kategorii FMCG wytypowaliśmy TOP 3 marki, które zdobyły najwięcej głosów.
Obok każdej marki znajduje się dokładny odsetek badanych shopperów, którzy ją wskazali. Pod logotypem marki umieściliśmy informację o tym, w której grupie smart shopperów brand był wybierany najczęściej. W tegorocznej edycji zestawienia TOP 3 marek wzbogaciliśmy o ciekawostki – interesujące informacje pochodzące z panelu badawczego Mobile Institute. Oprócz tego w każdej kategorii znajdziesz spis wszystkich marek, które wzięły udział w badaniu. Sprawdź, czy jest tam Twoja marka i skontaktuj się z nami, by poznać więcej szczegółów!
Jak pozyskaliśmy dane do Raportu FMCG Brands We Shop 2023?
Badanie poprzedzające stworzenie raportu zostało zrealizowane metodą CAWI. Przeprowadzono je w okresie 14-21.08.2023. Zebraliśmy odpowiedzi od 2306 respondentów, którzy udzielili nam aż 620 000 opinii dotyczących 1108 marek, należących do 88 kategorii. W badaniu spytaliśmy shopperów też o ich zwyczaje zakupowe, lifestyle i podejście do zakupów jako czynności. Na podstawie otrzymanych odpowiedzi wyodrębniliśmy 7 niezależnych person smart shoppera. Dzięki temu możesz poznać bliżej smart shopperów, dla których najważniejszym aspektem jest best value for money.
Zostańmy w kontakcie!
Jeśli chcesz poznać więcej informacji na temat badania lub swojej marki – skontaktuj się z nami pod adresem: [email protected]
Obserwuj nasz profil na LinkedIn, by regularnie otrzymywać dawkę cennych informacji z branży FMCG i retail.
Partnerzy raportu:
Patronat honorowy: IAB Polska
Partner merytoryczny: Kantar
Partner technologiczny: Mobile Institute