Blix Most Wanted 2023 – ulubieńcy smart shopperów
Blix Most Wanted to coroczne podsumowanie, które zespół BLIX przygotowuje na podstawie milionów gazetek sieci handlowych i list zakupów tworzonych przez użytkowników aplikacji. Pod lupę wzięte zostały także kampanie, które osiągnęły najlepsze wyniki! W ten sposób wyodrębniono:
- Produkty najczęściej wyszukiwane TOP10
- Produkty najczęściej dodawane do list zakupów TOP10
- Produkty markowe najczęściej dodawane do list zakupów TOP20
- Produkty marek własnych najczęściej dodawane do list zakupów TOP10
- Najbardziej angażujące kampanie w Blix TOP10
- Najpopularniejsze sieci handlowe TOP15
Blix Most Wanted 2023 – ulubieńcy smart shopperów BLIX
Blix Most Wanted 2023 to sześć zestawień przygotowanych na podstawie skrupulatnych analiz gazetek i list zakupów w aplikacji BLIX. Poniżej prezentujemy dwa rankingi.
Jakie zmiany w 2023 roku?
Wśród najbardziej angażujących kampanii w BLIX prym wciąż wiodą odświeżacze powietrza Ambi Pur. Zmiany widzimy jednak na dwóch kolejnych miejscach na podium. W tym roku zajmują je kampanie marek produkujących środki do prania: Vizir oraz E.
W TOP 10 produktów najczęściej wyszukiwanych znalazły się ziemniaki i papryka, których w zeszłym roku nie było w zestawieniu.
Piwo wskoczyło z czwartego na drugie miejsce w TOP 10 produktów najczęściej dodawanych do list zakupów w BLIX.
Zmian rok do roku nie brakuje też w produktach markowych najczęściej dodawanych do list zakupów. W zeszłym roku na podium znalazły się napoje Coca-Cola, masła Mlekovita i napoje Pepsi. W 2023 roku zwycięzcą są masła marki Mlekovita, a tuż za nimi plasują się żele pod prysznic Dove oraz Fixy Knorr. Za to w produktach marek własnych najczęściej dodawanych do list zakupów widzimy skok papierów toaletowych Queen z szóstego na trzecie miejsce.
Możemy także w Blix Most Wanted 2023 powitać sieci handlowe, które w zeszłym roku nie należały do TOP 15. Są to: Delikatesy Centrum, Stokrotka i Action.