Oficjalna premiera! Raport Retail We Shop 2023 by BLIX & Kantar jest już dostępny do pobrania.
Smart shopperzy robią zakupy świadomie, a spora część z nich zapoznaje się z ofertą danej sieci handlowej przed udaniem się do jej sklepu stacjonarnego. Celem badania Retail We Shop było sprawdzenie atrakcyjności oraz funkcjonalności e-gazetek sieci handlowych.
Czym jest Raport Retail We Shop i czego się z niego dowiesz?
Raport Retail We Shop 2024 powstał w oparciu o badanie przeprowadzone metodą CAWI na grupie 10 402 respondentów, którzy na co dzień robią zakupy i korzystają z cyfrowych gazetek polskich sieci handlowych. Zapytaliśmy ich między innymi o to, jak przeglądają gazetki sieci handlowych i co sprawia, że uważają je za atrakcyjne. Chcieliśmy w ten sposób dowiedzieć się, dlaczego część gazetek jest przeglądana w całości, a część tylko pobieżnie. Badanie wzbogaciliśmy o dodatkowe pytania związane z preferencjami zakupowymi, procesem podejmowania decyzji, a także lifestyle’em. Wszystkie dane prezentujemy w raporcie.
Nowość! Dostęp do panelu danych Retail We Shop!
Podczas wiosennej edycji badania oprócz raportu dajemy także dostęp do panelu danych. Oznacza to, że każda zainteresowana osoba może samodzielnie poruszać się po panelu badawczym, docierając do informacji i wniosków, które nie zostały zaprezentowane w raporcie.
Jak skorzystać z tej opcji?
- Podczas wypełniania poniższego formularzu wybierz opcję “Raport PDF i dostęp do panelu danych”.
- Po chwili otrzymasz na skrzynkę mailową wiadomość z prośbą o potwierdzenie adresu e-mail i ustawienie hasła do panelu. Sprawdź również skrzynkę SPAM.
- Po ustawieniu hasła otrzymasz także wiadomość potwierdzającą dostęp do panelu.
- Teraz możesz się zalogować do panelu danych i samodzielnie z niego korzystać! W panelu badawczym znajdziesz krótki film instruktażowy pod przyciskiem “Jak korzystać z Panelu badawczego?”
Jak pozyskaliśmy dane do Raportu FMCG Brands We Shop 2023?
Badanie poprzedzające stworzenie raportu Raport Retail We Shop 2024 zostało przeprowadzone metodą CAWI na grupie 10 402 respondentów, którzy na co dzień robią zakupy i korzystają z cyfrowych gazetek polskich sieci handlowych. Podzielili się z nami opinią na temat gazetek 32 sklepów podzielonych na 8 kategorii. Badanie przeprowadzono pod koniec 2023 roku.
Zostańmy w kontakcie!
Jeśli chcesz poznać więcej informacji na temat badania lub swojej marki – skontaktuj się z nami pod adresem: [email protected]
Obserwuj nasz profil na LinkedIn, by regularnie otrzymywać dawkę cennych informacji z branży FMCG i retail.
Partnerzy raportu:
Patronat honorowy: IAB Polska
Partner merytoryczny: Kantar
Partner technologiczny: Mobile Institute