Zapisz się do newslettera

Zyskaj dostęp do pogłębionych danych analitycznych z rynku FMCG!

     Czytaj dalej

    Druga edycja Power of Brands by BLIX! Sprawdź przebieg wydarzenia

    Za nami kolejna edycja Power of Brands – wyjątkowej konferencji, która przyciąga najlepszych praktyków marketingu w Polsce. W tym roku 20 czerwca spotkaliśmy się w ponownie w Nobu Hotel, by porozmawiać o ważnych kwestiach, dotyczących evidence-based marketingu, sile marki i sposobach na jej skuteczną mierzalność. W wydarzeniu wzięli udział eksperci z takich firm jak: Unilever, PepsiCo, Grupa Maspex, the LEGO Group, Danone, czy Kompania Piwowarska.

    Co działo się 20 czerwca na Power of Brands 2024?

    Tegoroczny event zorganizowany przez BLIX przyciągnął uwagę wielu specjalistów z branży FMCG i retail. Uczestnicy Power of Brands 2024 wyszli z konferencji z nową dawką cennej wiedzy, którą będą mogli w praktyczny sposób wykorzystać w mierzeniu kondycji swoich marek.

    Jak wyglądał przebieg eventu?

    • Prowadzącym Power of Brands 2024 był Damian Michałowski – dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny. 
    • 20 czerwca miała też miejsce oficjalna premiera polskiej wersji językowej Better Brand Health Jenni Romaniuk, wydanej przez Wydawnictwo Blix. Książkę możecie zamówić na stronie: https://www.howbrandsgrow.pl/ 
    • Pierwszą prelekcję wygłosiła nasza keynote speakerka prof. Magda Nenycz-Thiel z Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, prowadzonego przez Byrona Sharpa w Australii. Po prezentacji miała miejsce sesja Q&A, podczas której uczestnicy eventu zadawali prof. Magdzie pytania.
    • Po wystąpieniu naszej keynote speakerki wspólną prelekcję wygłosili Katarzyna Dalewska oraz Kamil Andrzejewski z PepsiCo, a zaraz po nich swoją prezentację miał Kuba Sobczak z Grupy Blix. 
    • Po Networking Coffee rozpoczęła się debata, w której udział wzięli: prof. Magda Nenycz-Thiel, Agnieszka Getler (Danone), Dorota Cudna-Sławińska (Kantar Polska) i Adam Samorek (Kompania Piwowarska). Moderatorem dyskusji był Marcin Lenkiewicz (Grupa Blix).
    • Następne prezentacje wygłosili: Michał Wawrzyniak z MWC, Michał Makowski z Grupy Maspex oraz Marta Czarnecka z the LEGO Group.
    • Po Networking Lunchu miały miejsce ostatnie prelekcje tej edycji Power of Brands: Tadeusza Czarnieckiego z OSHEE, Tomasza Domańskiego, Krzysztofa Gońki z Decathlon Polska oraz wspólna prezentacja Joanny Orzechowskiej i Tadeusza Kuchty z Unilever. 
    • Na koniec Marcin Lenkiewicz wręczył nagrodę zwyciężczyni konkursu.

    Jak w tym roku uczestnicy ocenili Power of Brands?

    Celem konferencji Power of Brands jest propagowanie praktycznej wiedzy z zakresu marketingu. Chcemy, by uczestnicy tego wydarzenia opuszczali nas z ogromną dawką wartościowych informacji, dlatego tak bardzo zależy nam na poznaniu ich opinii. Poznajcie kilka z nich:

    Jeden z najbardziej merytorycznych i inspirujących branżowych eventów. Super, że wszystkie prelekcje są tak mocno powiązane z głównym tematem. Pełen focus na zagadnieniu i dużo „mięsa”. Tak trzymać 🙂

    Doskonałe wydarzenie, ogrom wiedzy i ciekawych prelekcji 🙂 Mam nadzieję, do zobaczenia za rok!

    Świetne przygotowanie, świetne prelekcje, bardzo wartościowe materiały. Duży plus za otwartość wszystkich osób na dyskusję w przerwach. Fajnie by było, aby każde wystąpienie + panel, miało jeszcze 5 min. czasu na Q&A 🙂

    Analiza danych z ankiety

    100% respondentów odpowiedziało twierdząco na pytanie o jakość i użyteczność przekazanej podczas prelekcji i debaty wiedzy, a 97,6% uczestników chce wziąć udział w 3. edycji Power of Brands! Są to dla nas znakomite wyniki. 

    Dziękujemy wszystkim uczestnikom tegorocznej konferencji Power of Brands za podzielenie się swoją opinią. Dzięki Wam nasz event z roku na rok wchodzi na wyższy poziom.

    Podziękowania za kolejną edycję Power of Brands

    Konferencję Power of Brands tworzą przede wszystkim ludzie, dlatego serdecznie dziękujemy uczestnikom eventu, keynote speakerce – prof. Magdzie Nenycz-Thiel – za skorzystanie z zaproszenia, prelegentom i uczestnikom debaty. Podziękowania wędrują także do wszystkich zaangażowanych osób w organizację Power of Brands 2024.

    Do zobaczenia za rok!

    Galeria

    Przeczytaj również

    Raport Plany zakupowe Polaków na Wielkanoc 2025

    Najnowszy raport Plany zakupowe Polaków na Wielkanoc 2025 już dostępny do pobrania za darmo!

    Sprawdź
    Raport Retail We Shop Edycja Wiosna 2025 by BLIX & Kantar

    Nowy raport Retail We Shop Edycja Wiosna 2025 by BLIX & Kantar jest już dostępny!…

    Sprawdź
    Raport Plany zakupowe Polaków na święta Bożego Narodzenia 2024

    Jakie świąteczne plany zakupowe mają polscy konsumenci? Dowiesz się z nowego raportu Plany zakupowe Polaków…

    Sprawdź