Premiera! “Better Brand Health” w polskiej wersji językowej
Najnowsza pozycja Wydawnictwa Blix już dostępna w sklepie internetowym! Książka “Better Brand Health” autorstwa Jenni Romaniuk podbiła środowisko marketerów na całym świecie, o czym świadczą wysokie oceny czytelników i ekspertów z branży. Już teraz polska wersja językowa tej lektury może znaleźć się także w Twoich rękach.
Czego dowiesz się z “Better Brand Health”?
Pytania o kondycję i siłę marki spędzają sen z powiek niejednemu marketerowi. Co zrobić, by nasz brand się rozwijał, odpowiadał na zapotrzebowania rynku i konsumenta; jak nie wyjść z obiegu? Odpowiedź na te i wiele innych pytań znajdziesz w “Better Brand Health”.
Jenni Romaniuk i współautorki tej pasjonującej lektury wychodzą naprzeciw wątpliwościom praktyków marketingu i podsuwają sprawdzone rozwiązania, oparte na rzetelnych danych. W książce “Better Brand Health” znajdziesz informacje na temat:
- projektowania odpowiednich narzędzi do monitorowania kondycji marki;
- sposobów budowania świadomości marki;
- powodów, dla których warto stworzyć listę atrybutów dla brandu;
- powiązania CEP-ów z dostępnością mentalną;
- przygotowania właściwych miar i metryk dla dostępności mentalnej;
- korzystania z danych, dotyczących powiązań marki z atrybutami;
- miary nastawienia do marki;
- procesu nabywania danej kategorii;
- ustalenia oczekiwań względem pomiaru działań marketingowych marki;
- pomiaru marketingu szeptanego;
- wykorzystania danych online;
- metryk związanych z dostępnością fizyczną.
“Better Brand Health” to vademecum wiedzy o evidence-based marketingu. Dzięki tej lekturze zyskasz cenne wskazówki na temat pomiaru kondycji marki, popartą badaniami wiedzę i ogrom inspiracji, które wykorzystasz w budowaniu strategii swojego brandu.
“Better Brand Health” dostępna w naszym sklepie internetowym
Książka “Better Brand Health” Jenni Romaniuk w polskiej wersji językowej dostępna jest w sklepie internetowym Wydawnictwa Blix.
Naszą najnowszą pozycję można nabyć w postaci:
- książki tradycyjnej,
- e-booka,
- zestawu: książka + e-book.
Zachęcamy do odwiedzenia sklepu Wydawnictwa Blix!
Sprawdź inne pozycje od Wydawnictwa Blix
Celem naszego wydawnictwa jest przekład na język polski bestsellerowych pozycji, które odbijają się szerokim echem w kręgu marketerów. Na swoim koncie mamy takie tytuły jak:
- “How Brands Grow”, Byron Sharp;
- “How Brands Grow 2”, Jenni Romaniuk i Byron Sharp;
- “Building Distinctive Brand Assets”, Jenni Romaniuk.
Misja kształtowania współczesnego marketingu nadal trwa, dlatego z wielką nadzieją patrzymy w przyszłość, by z każdym kolejnym rokiem poszerzać gamę literatury naszego wydawnictwa.
Zapraszamy na stronę How Brands Grow, by dowiedzieć się więcej o wydanych pozycjach.