Oficjalna premiera! Wracamy z 8. edycją raportu FMCG Brands We Shop 2024 by BLIX & Kantar, który jest już dostępny do pobrania ZA DARMO!
Podejście do zakupów w duchu “smart” jeszcze nigdy nie było tak aktualne, jak teraz. Z każdą kolejną edycją raportu FMCG Brands We Shop przekonujemy się, że aspekt best value for money jest ważny dla polskich konsumentów, poszukujących dobrej jakości w rozsądnej cenie. Z raportu FMCG Brands We Shop 2024 dowiesz się, które marki zdobyły najwięcej głosów smart shopperów i są obecnie na topie.
Co znajdziesz w raporcie FMCG Brands We Shop?
Raport FMCG Brands We Shop to dawka cennej wiedzy o branży FMCG, zachowaniach smart shopperów i ich codziennych wyborach. W 8. edycji znajdziesz:
- Wnioski ogólne do całego badania przygotowane przez BLIX.
- Przedstawienie 7 person smart shoppera, ich cech i zachowań.
- Zestawienia TOP 3 marek w 93 kategoriach produktowych + informacje o grupach smart shopperów, którzy wybierali daną markę najczęściej.
- Spis marek, które wzięły udział w badaniu.
Panel z danymi badania FMCG Brands We Shop 2024!
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat swojej marki, BLIX przygotuje dla Ciebie interesujące przecięcia z interaktywnego panelu danych Mobile Institute, które przybliżają do lepszego zrozumienia intencji zakupowych współczesnych konsumentów, korzystających z aplikacji typu „drive-to-store”.
Napisz na adres: [email protected] i zapytaj o możliwość przedstawienia dodatkowych danych na temat Twojej marki!
Nowość w 8. edycji raportu FMCG Brands We Shop 2024!
Insighty od specjalistów branży FMCG
Tegoroczna edycja raportu FMCG Brands We Shop zaowocowała też rozbudowaną częścią merytoryczną. Każdy z opracowanych przez nas wniosków został opatrzony komentarzem eksperta, co pogłębia analizę i pozwala lepiej zrozumieć motywacje konsumentów oraz mechanizmy rynkowe. Eksperci podzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat trendów, innowacji i czynników wpływających na lojalność wobec marek, co znacząco wzbogaca wartość raportu jako narzędzia analitycznego i strategicznego dla firm z branży FMCG.
Swoje insighty do raportu dodali:
- JOANNA STANKIEWICZ, Advanced Analytics Manager | Centrum Monitorowania Rynku
- KRZYSZTOF DOMERADZKI, New Business & Communications Director | Kantar Polska
- MATEUSZ CHOŁUJ, CEO | Proxi.cloud
- ARKADIUSZ PAPRZYCKI, Head of Zdrowe Zakupy | Zdrowe Zakupy / Grupa Blix
- ŁUKASZ MOSZYŃSKI, Senior FMCG Sales Manager | Grupa Blix
Zostańmy w kontakcie
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tegorocznego badania i swojej marki? Napisz pod adres: [email protected]
Partnerzy raportu:
Patronat honorowy: IAB Polska
Partner merytoryczny: Kantar
Partner technologiczny: Mobile Institute