Zapisz się do newslettera

Zyskaj dostęp do pogłębionych danych analitycznych z rynku FMCG!

     Czytaj dalej

    Fresh Talents Academy 2025 by BLIX! Relacja wydarzenia

    Za nami 2. edycja Fresh Talents Academy – wydarzenia stworzonego z myślą o juniorach marketingu! 20 maja 2025 r. w przestrzeni Look Up Events w Warszawie ambitni, młodzi stażem marketerzy mieli okazję spotkać się z doświadczonymi ekspertami, by czerpać od nich wiedzę i wspólnie odkrywać trendy rynku FMCG oraz retail. Nie zabrakło świeżych perspektyw, nauki opartej na praktyce i inspirujących rozmów.

    Na scenie pojawili się trenerzy z takich firm jak: E.Wedel, Kantar Polska, Grupa Żywiec, 2012 Agency, Opella Healthcare, YouGov,Proxi.cloud czy Grupy Blix. Uczestnicy mieli okazję posłuchać wykładów z zakresu strategii marki, zarządzania produktem, mediów, komunikacji czy retail media, a także zapoznać się z założeniami evidence-based marketingu i category entry points

    W ramach Fresh Talents Academy 21 maja odbył się też warsztat online dla kilkudziesięciu uczestników konferencji, który poprowadzili Michał Wawrzyniak oraz Michał Szczur. 

    Co działo się na Fresh Talents Academy?

    Marketing, produkt, media i komunikacja w duchu evidence-based – to właśnie wokół tych tematów kręciła się tegoroczna 2. edycja Fresh Talents Academy by BLIX. Na naszej scenie wystąpiło 10 trenerów, którzy dostarczyli uczestnikom potężnej dawki inspiracji i praktycznej wiedzy od strategii budowania marki, przez zarządzanie portfolio produktowym, aż po najnowsze podejścia do komunikacji i mediów w 2025+. Jako 11 trener, prosto z Ehrenberg-Bass Institute, specjalne nagranie przesłała do nas także prof. Magda Nenycz-Thiel!

    Czyich wykładów mogli posłuchać juniorzy marketingu?

    Michał Wawrzyniak (MWC), dr inż. Michał Medowski (DipM FCIM, Chartered Marketer), Krzysztof Bogacz (E.Wedel), Agnieszka Antecka (Kantar Polska), Aleksandra Nowik (Grupa Żywiec), Barbara Niedziela (2012 Agency), Maria Kuc-Jędrzejewska (Opella Healthcare Poland), prof. Magda Nenycz-Thiel (Ehrenberg-Bass Institute), dr Krzysztof Łuczak (Grupa Blix), Mateusz Chołuj (Proxi.cloud), Michał Maksymiec (YouGov).

    Czas na networking

    Fresh Talents Academy to nie tylko wykłady – to również przestrzeń do poznawania ludzi, wymiany doświadczeń i budowania relacji, które mogą zaprocentować w przyszłości. Podczas przerw uczestnicy mogli nawiązywać nowe znajomości lub dopytać trenerów o interesujące ich kwestie, by pogłębić wiedzę z konkretnego zakresu tematycznego. To właśnie ta możliwość bezpośredniego kontaktu między początkującymi marketerami i doświadczonymi ekspertami jest mocą Fresh Talents Academy – rozmowy w kuluarach mają ogromną wartość i prowadzą do najciekawszych pomysłów. 

    Warsztat Fresh Talents Academy!

    Drugiego dnia Fresh Talents Academy odbył się warsztat online, który poprowadził Michał Wawrzyniak (MWC) oraz Michał Szczur (Mindshare). Dla uczestników przygotowali oni interaktywną grę strategiczną o nazwie Brand-o-poly, w której juniorzy marketingu musieli wcielić się w rolę zespołów zarządzających marką napojów na konkurencyjnym rynku FMCG.

    W kilku rundach drużyny podejmowały decyzje dotyczące mediów, promocji, dystrybucji i strategii marki, ucząc się, jak działać w niepewności i pod presją ograniczonych zasobów.

    Praktyczne warsztaty pozwoliły zrozumieć uczestnikom jak rosną marki, jak działa rynek i jak reagować na działania konkurencji. Zwycięzców rozgrywki wytypowaliśmy w dwóch kategoriach: na podstawie najwyższego udziału wartościowego lub najwyższego zysku. Na 1. miejscu w obu kategoriach znalazła się ta sama drużyna pod nazwą Tropiqo – jeszcze raz serdecznie gratulujemy!

    Bardzo cieszymy się, że daliśmy nowym talentom możliwość networkingu, wymiany doświadczeń i sprawdzenia się w realnych scenariuszach rynkowych. Mamy nadzieję, że udział w Fresh Talents Academy wpłynęło na ich pewność siebie jako młodszych specjalistów marketingu.

    Dziękujemy za kolejne wspólne Fresh Talents Academy!

    Po raz drugi Fresh Talents Academy zgromadziło społeczność, którą przepełnia zaangażowanie, ambicja i otwartość. Bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom, którzy towarzyszyli nam w tej ekscytującej podróży edukacyjnej. Wielkie podziękowania kierujemy również do naszych trenerów za przyjęcie zaproszenia. Szczególne uznanie należy się Michałowi Wawrzyniakowi, który przygotował grę strategiczną Brand-o-poly na potrzebę warsztatu. Nie zapominamy też o ekipie organizacyjnej – dziękujemy za kolejny świetny event!

    Do zobaczenia! 

    Przeczytaj również: OFICJALNA PREMIERA! „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży!

    Galeria

    Przeczytaj również

    Raport Plany zakupowe Polaków na Wielkanoc 2025

    Najnowszy raport Plany zakupowe Polaków na Wielkanoc 2025 już dostępny do pobrania za darmo!

    Sprawdź
    Raport Retail We Shop Edycja Wiosna 2025 by BLIX & Kantar

    Nowy raport Retail We Shop Edycja Wiosna 2025 by BLIX & Kantar jest już dostępny!…

    Sprawdź
    Raport Plany zakupowe Polaków na święta Bożego Narodzenia 2024

    Jakie świąteczne plany zakupowe mają polscy konsumenci? Dowiesz się z nowego raportu Plany zakupowe Polaków…

    Sprawdź