Zapisz się do newslettera
Zyskaj dostęp do pogłębionych danych analitycznych z rynku FMCG!Podsumowanie wideo BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów 2025
Kolejna, już 6. edycja plebiscytu Blix Awards 2025, przeszła do historii. Przedstawiciele sieci handlowych oraz producentów FMCG odebrali statuetki i certyfikaty podczas gali, która odbyła się 23 października 2025 roku w warszawskim hotelu Nobu. Zobacz film podsumowujący tegoroczne Blix Awards!
BLIX AWARDS 2025. Nagrody doceniane przez branżę retail i FMCG
Po jubileuszowej gali świętowanej w ubiegłym roku (Przeczytaj: V GALA BLIX AWARDS 2024 – tak przebiegał nasz pierwszy jubileusz!) Grupa Blix, jako organizator badania Blix Awards 2025, po raz kolejny miała zaszczyt wręczyć retailerom i producentom statuetki będące symbolem zaufania polskich konsumentów.
W tegorocznej edycji głos zabrało ponad 145 tysięcy osób, których opinie zadecydowały o przyznaniu 42 nagród głównych w plebiscycie Blix Awards. Dodatkowo Kapituła przyznała 15 wyróżnień.
Nagrody Blix Awards to prestiżowe wyróżnienie, które jest uhonorowaniem pracy zespołów sieci handlowych, konsekwentnie dążących do podnoszenia jakości usług oraz tworzenia jak najlepszych doświadczeń zakupowych dla klientów. O znaczeniu nagród mówi Agnieszka Kuczyńska-Pietrzyk, Customer Acquisition Manager, Marketing & Sustainability, Netto:
Nagroda Blix Awards jest dla nas wyjątkowo cenna, dlatego że jest przyznawana przez konsumentów, którzy na co dzień chodzą do naszych sklepów i wybierają nasze produkty. To pokazuje, że nasze działania mają sens, a nasze promocje spełniają oczekiwania klientów.
W sektorze FMCG po raz pierwszy o tytułach zwycięzców zadecydowały dane o rzeczywistych intencjach zakupowych, oparte na analizie ponad 140 milionów produktów dodanych do list zakupów w aplikacji BLIX. W tegorocznym plebiscycie wyłoniono 25 producentów FMCG.
Dla marek jest to sygnał, że udało im się wygrać walkę o uwagę konsumentów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i świecie online. Tak triumf Lay’s w kategorii Słonych przekąsek komentuje Ewa Stańczuk, Shopper Marketing Manager:
Wykorzystamy to zwycięstwo w dalszych działaniach PR-owych, aby podkreślić siłę brandu Lay’s w decyzjach zakupowych konsumentów. Jest to dla nas również ogromna motywacja do dalszych działań marketingowych, do budowania kampanii oraz wprowadzania innowacji, które będą budowały zaangażowanie wokół naszego brandu.
Kliknij, by poznać pełną listę zwycięzców Blix Awards 2025.


Partnerzy 6. edycji BLIX AWARDS 2025
W gronie partnerów tegorocznej edycji Blix Awards znalazły się organizacje, które od lat współtworzą z Grupą Blix ten plebiscyt (Kantar Polska, UCE Research), ale dołączyły także nowe firmy (Deloitte, Wiadomości Handlowe). Tak o patronacie Deloitte wypowiedział się dr Michał Lutostański, Partner Associate | Strategy.
Jako Deloitte chcieliśmy wnieść trochę szerszą perspektywę strategii, nie tylko związanej ze sprzedażą czy działaniami marketingowymi, ale też z długoterminową perspektywą budowania silnych marek, silnych przedsiębiorstw poprzez budowanie wizji wzrostu całych kategorii, a tym samym też partnerstwa pomiędzy retailem, a kategoriami FMCG, producentami.
Blix Awards po raz kolejny znalazło się też pod patronatem firmy Kantar Polska. Tak o roli tej organizacji mówi Kamila Sondej, Account Manager:
Program Blix Awards jest dla nas, jako Kantara, szansą do obserwowania trendów w kategoriach retail czy FMCG, ale także prezentowania naszych własnych wyników, które korespondują z trendami tutaj prezentowanymi przez innych prelegentów. Bardzo cieszymy się, że współtworzymy ten program razem z liderem, jeśli chodzi o aplikację Multi Retail Media.
Podsumowanie 6. GALI BLIX AWARDS
Zobacz w krótkiej wideorelacji, jak przebiegała 6. edycja Blix Awards – Wybór Konsumentów 2025. Dziękujemy za obecność i jeszcze raz gratulujemy laureatom!
Przeczytaj również: VI GALA BLIX AWARDS 2025 – relacja z wydarzenia!



