Raport FMCG Brands We Shop 2024 by BLIX & Kantar

Pobierz raport

Oficjalna premiera! Wracamy z 8. edycją raportu FMCG Brands We Shop 2024 by BLIX & Kantar, który jest już dostępny do pobrania ZA DARMO!

Podejście do zakupów w duchu “smart” jeszcze nigdy nie było tak aktualne, jak teraz. Z każdą kolejną edycją raportu FMCG Brands We Shop przekonujemy się, że aspekt best value for money jest ważny dla polskich konsumentów, poszukujących dobrej jakości w rozsądnej cenie. Z raportu FMCG Brands We Shop 2024 dowiesz się, które marki zdobyły najwięcej głosów smart shopperów i są obecnie na topie.

Co znajdziesz w raporcie FMCG Brands We Shop?

Raport FMCG Brands We Shop to dawka cennej wiedzy o branży FMCG, zachowaniach smart shopperów i ich codziennych wyborach. W 8. edycji znajdziesz:

  • Wnioski ogólne do całego badania przygotowane przez BLIX.
  • Przedstawienie 7 person smart shoppera, ich cech i zachowań.
  • Zestawienia TOP 3 marek w 93 kategoriach produktowych + informacje o grupach smart shopperów, którzy wybierali daną markę najczęściej.
  • Spis marek, które wzięły udział w badaniu.

Panel z danymi badania FMCG Brands We Shop 2024!

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat swojej marki, BLIX przygotuje dla Ciebie interesujące przecięcia z interaktywnego panelu danych Mobile Institute, które przybliżają do lepszego zrozumienia intencji zakupowych współczesnych konsumentów, korzystających z aplikacji typu „drive-to-store”.

Napisz na adres: [email protected] i zapytaj o możliwość przedstawienia dodatkowych danych na temat Twojej marki!

Nowość w 8. edycji raportu FMCG Brands We Shop 2024!

Insighty od specjalistów branży FMCG

Tegoroczna edycja raportu FMCG Brands We Shop zaowocowała też rozbudowaną częścią merytoryczną. Każdy z opracowanych przez nas wniosków został opatrzony komentarzem eksperta, co pogłębia analizę i pozwala lepiej zrozumieć motywacje konsumentów oraz mechanizmy rynkowe. Eksperci podzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat trendów, innowacji i czynników wpływających na lojalność wobec marek, co znacząco wzbogaca wartość raportu jako narzędzia analitycznego i strategicznego dla firm z branży FMCG.

Swoje insighty do raportu dodali:

  1. JOANNA STANKIEWICZ, Advanced Analytics Manager | Centrum Monitorowania Rynku
  2. KRZYSZTOF DOMERADZKI, New Business & Communications Director | Kantar Polska
  3. MATEUSZ CHOŁUJ, CEO | Proxi.cloud
  4. ARKADIUSZ PAPRZYCKI, Head of Zdrowe Zakupy | Zdrowe Zakupy / Grupa Blix
  5. ŁUKASZ MOSZYŃSKI, Senior FMCG Sales Manager | Grupa Blix

Zostańmy w kontakcie

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tegorocznego badania i swojej marki? Napisz pod adres: [email protected] 

Partnerzy raportu:

Patronat honorowy: IAB Polska
Partner merytoryczny: Kantar
Partner technologiczny: Mobile Institute

Raport FMCG Brands We Shop 2024 by BLIX & Kantar

Pobierz raport

     Czytaj dalej

    Poznaj inne raporty

    Raport Plany zakupowe Polaków na Wielkanoc 2025

    Najnowszy raport Plany zakupowe Polaków na Wielkanoc 2025 już dostępny do pobrania za darmo!

    Raport Retail We Shop Edycja Wiosna 2025 by BLIX & Kantar

    Nowy raport Retail We Shop Edycja Wiosna 2025 by BLIX & Kantar jest już dostępny!…

    Raport Plany zakupowe Polaków na święta Bożego Narodzenia 2024

    Jakie świąteczne plany zakupowe mają polscy konsumenci? Dowiesz się z nowego raportu Plany zakupowe Polaków…