Raport FMCG Brands We Shop by BLIX & Kantar 2023

Pobierz raport

Oficjalna premiera! Raport FMCG Brands We Shop 2023 by BLIX & Kantar jest już dostępny do pobrania.

Polacy coraz częściej kupują smart – stawiają na aspekt best value for money i to na jego podstawie dokonują codziennych decyzji zakupowych. Mają swoje ulubione marki i cenią producentów, którzy postrzegani są jako oferujący jakościowe produkty. Starają się jednak wybierać rozsądnie – wiedzą, że wysoka cena nie zawsze idzie w parze z jakością, dlatego wybierają marki, których artykuły są dobrej jakości i w najkorzystniejszej cenie.

Czym jest Raport FMCG Brands We Shop i czego się z niego dowiesz?

Raport FMCG Brands We Shop powstał w oparciu o 620 000 opinii smart shopperów. Zapytaliśmy ich o to, które marki wybierają podczas codziennych zakupów – w ten sposób w każdej z 88 kategorii FMCG wytypowaliśmy TOP 3 marki, które zdobyły najwięcej głosów.

Obok każdej marki znajduje się dokładny odsetek badanych shopperów, którzy ją wskazali. Pod logotypem marki umieściliśmy informację o tym, w której grupie smart shopperów brand był wybierany najczęściej. W tegorocznej edycji zestawienia TOP 3 marek wzbogaciliśmy o ciekawostki – interesujące informacje pochodzące z panelu badawczego Mobile Institute. Oprócz tego w każdej kategorii znajdziesz spis wszystkich marek, które wzięły udział w badaniu. Sprawdź, czy jest tam Twoja marka i skontaktuj się z nami, by poznać więcej szczegółów!

Jak pozyskaliśmy dane do Raportu FMCG Brands We Shop 2023?

Badanie poprzedzające stworzenie raportu zostało zrealizowane metodą CAWI. Przeprowadzono je w okresie 14-21.08.2023. Zebraliśmy odpowiedzi od 2306 respondentów, którzy udzielili nam aż 620 000 opinii dotyczących 1108 marek, należących do 88 kategorii. W badaniu spytaliśmy shopperów też o ich zwyczaje zakupowe, lifestyle i podejście do zakupów jako czynności. Na podstawie otrzymanych odpowiedzi wyodrębniliśmy 7 niezależnych person smart shoppera. Dzięki temu możesz poznać bliżej smart shopperów, dla których najważniejszym aspektem jest best value for money.

Zostańmy w kontakcie!

Jeśli chcesz poznać więcej informacji na temat badania lub swojej marki – skontaktuj się z nami pod adresem: [email protected]

Obserwuj nasz profil na LinkedIn, by regularnie otrzymywać dawkę cennych informacji z branży FMCG i retail.

Partnerzy raportu:

Patronat honorowy: IAB Polska
Partner merytoryczny: Kantar
Partner technologiczny: Mobile Institute

Raport FMCG Brands We Shop by BLIX & Kantar 2023

Pobierz raport

     Czytaj dalej

    Poznaj inne raporty

    Raport Plany zakupowe Polaków na święta 2023

    Raport „Plany zakupowe Polaków na święta 2023” by BLIX & UCE RESEARCH jest już dostępny…

    Raport Kupujemy świadomie. Czyli jak? Konsument na zakupach 2023

    Oficjalna premiera! Raport „Kupujemy świadomie. Czyli jak? Konsument na zakupach 2023” jest już dostępny do…

    Raport Wielkanocna lista zakupów 2023

    Przed Wielkanocą Polacy tradycyjnie robią duże zakupy. Wiosną na listach zakupów shopperów BLIX znajdują się…