Oficjalna premiera! Raport „Kupujemy świadomie. Czyli jak? Konsument na zakupach 2023” jest już dostępny do pobrania.
Polacy coraz częściej starają się świadomie i rozważnie podchodzić do zakupów i zdrowej żywności. Nie chodzi już tylko o cenę, lecz także o jakość. Chcą kupować lepiej i żyć zdrowiej, ale długie składy produktów i niezrozumiałe oznaczenia na ich opakowaniach bywają odstraszające. Wtedy z pomocą przychodzi aplikacja Zdrowe Zakupy – inteligentny skaner zakupów. Sprawdziliśmy, jak konsumenci podchodzą do zdrowych zakupów i jak aplikacja wpływa na ich ostateczne decyzje zakupowe.
Czym jest Raport „Kupujemy świadomie. Czyli jak? Konsument na zakupach 2023”?
Raport powstał w oparciu o informacje, które otrzymano od użytkowników aplikacji Zdrowe Zakupy. Został on podzielony na 2 części. Pierwsza przedstawia informacje, które pozyskaliśmy od konsumentów. Druga to dane własne z aplikacji Zdrowe Zakupy – zestawienia najpopularniejszych, najczęściej skanowanych produktów w 29 kategoriach FMCG. Wyodrębniono również 5 niezależnych person świadomych konsumentów, których szczegółowe opisy znajdują się w raporcie. Dzięki temu możesz bliżej poznać użytkowników aplikacji Zdrowe Zakupy.
Jak pozyskaliśmy dane do Raportu „Kupujemy świadomie. Czyli jak? Konsument na zakupach 2023”?
Badanie poprzedzające stworzenie raportu zostało zrealizowane metodą CAWI. Przeprowadzono je w okresie 09-15.08.2023. Zebraliśmy odpowiedzi od 1406 respondentów. Zapytaliśmy shopperów między innymi o ich zwyczaje zakupowe, stosunek do ekologii i preferencje w zdrowym podejściu do zakupów. Badanie uzupełniliśmy o pytania związane z lifestyle’em, używanie aplikacji Zdrowe Zakupy oraz demografię. Na podstawie pozyskanych odpowiedzi stworzyliśmy Raport „Kupujemy świadomie. Czyli jak? Konsument na zakupach 2023”.
Zostańmy w kontakcie!
Jeśli chcesz poznać więcej informacji na temat badania lub swojej marki, skontaktuj się z nami pod adresem: [email protected]
Obserwuj nasz profil na LinkedIn, by regularnie otrzymywać dawkę cennych informacji z branży FMCG i retail.