Poznaj najnowsze dane i trendy, które kształtują sezon świąteczny w handlu! Jak wcześnie Polacy zaczynają kupować produkty na święta? W jakich sklepach zrobią zakupy? Które kategorie produktowe są dla nich najbardziej interesujące pod względem promocji?
Pobierz darmowy raport i odkryj, jakie decyzje zakupowe podejmą smart shopperzy w 2025 roku!
W raporcie znajdziesz:
🎁 aktualne dane z analizy odpowiedzi 1007 konsumentów,
🎁 porównanie rok do roku (2025 vs 2024),
🎁 najważniejsze trendy w zakupach spożywczych na Boże Narodzenie,
🎁 insighty dla branży FMCG i retailu.
Dlaczego warto sprawdzić, jakie plany zakupowe mają Polacy na Boże Narodzenie?
Święta Bożego Narodzenia to jeden z ważniejszych, jeśli nie najważniejszy, okres zakupowy roku. Co roku konsumenci zmieniają swoje nawyki – reagują na czynniki ekonomiczne: zmienną inflację czy koszty związane z utrzymaniem, a także na ilość i jakość promocji, wygodę czy nowe formaty reklamowe.
Ten raport pozwala zrozumieć:
🎄 jak zmienia się moment robienia zakupów,
🎄 które kategorie produktowe w promocji są dla konsumentów najistotniejsze,
🎄 jakie czynniki decydują o wyborze produktów,
🎄 jakim budżetem na święta dysponują polskie rodziny.
Możesz dotrzeć do wiedzy, która pomoże Ci projektować ofertę, promocje i komunikację na najważniejszy okres sprzedażowy roku!
Wnioski na podstawie danych – raport Plany zakupowe Polaków na święta Bożego Narodzenia 2025
Odpowiedzi polskich konsumentów są najbardziej wiarygodnym źródłem wiedzy na temat zmieniających się trendów. To w końcu ich decyzje przy półkach sklepowych wpływają na kierunek rozwoju całej branży retail i FMCG.
Analiza danych pozyskanych w badaniu doprowadziła do postawienia kilku wniosków. W raporcie znajdziesz odpowiedź między innymi na pytania:
🌟 Jakie czynniki wpływają na podjęcie decyzji zakupowej przez konsumentów w sklepach?
🌟 Gdzie najczęściej shopperzy szukają informacji o promocjach?
🌟 Czy model omnichannelowy ma dla polskich nabywców znaczenie?
🌟 Czy promocje są dziś obligatoryjnym warunkiem zakupu?
🌟 Które kategorie produktowe są najchętniej kupowane w niższych cenach?
Więcej danych, dzięki którym dojdziesz również do własnych konkluzji, znajdziesz w raporcie Plany zakupowe Polaków na święta Bożego Narodzenia 2025.
Metodologia badania Plany zakupowe Polaków na święta Bożego Narodzenia 2025
Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI (Computer-Assisted Web Interview) w dniach 25-27.11.2025 roku. W ankiecie wzięło udział 1007 polskich konsumentów, użytkowników aplikacji BLIX, którzy podzielili się swoimi planami zakupowymi na zbliżające się święta Bożego Narodzenia.
Dane zostały zestawione z wynikami z analogicznego badania przeprowadzonego w 2024 r., co pozwala zobaczyć zmiany rok do roku.
Badanie Grupy Blix & UCE Research
Grupa Blix wraz z firmą analityczno-badawczą UCE Research od lat prowadzą cykliczne badania planów zakupowych Polaków. Raporty są wykorzystywane przez największe marki retailowe, producentów FMCG i analityków rynku. Dostarczamy dane i praktyczne insighty, które pomagają projektować strategie sprzedażowe na najważniejsze okresy w roku.
Zostańmy w kontakcie
Masz pytania odnośnie raportu Plany zakupowe Polaków na święta Bożego Narodzenia 2025 by BLIX & UCE Research? Skontaktuj się z nami pod adresem: [email protected]
Sprawdź poprzednie raporty z cyklu Plany zakupowe Polaków:
🔗 Raport Plany zakupowe Polaków na Wielkanoc 2025
🔗 Raport Plany zakupowe Polaków na święta Bożego Narodzenia 2024



