Z dużym wyprzedzeniem, czy kilka dni przed? Większy budżet na zakupy spożywcze, czy ograniczanie świątecznych wydatków? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w najnowszym raporcie Plany zakupowe Polaków na Wielkanoc 2025 by BLIX & UCE Research!
Pobierz raport całkowicie za darmo i poznaj wielkanocną strategię zakupową smart shopperów!
Badanie Plany Zakupowe Polaków na Wielkanoc 2025
BLIX & UCE Research od kilku lat przeprowadzają badanie opinii konsumenckiej, w którym polscy konsumenci, korzystający z aplikacji typu drive-to-store, wyrażają swoje przyzwyczajenia oraz plany zakupowe w kontekście zbliżających się świąt. W grudniu 2024 r. ukazał się raport związany z Bożym Narodzeniem (zobacz: Plany Zakupowe Polaków na święta Bożego Narodzenia 2024), a w marcu ubiegłego roku także poprzednia edycja wielkanocna (sprawdź: Plany Zakupowe Polaków na Wielkanoc 2024). Monitorowanie zachowań smart shopperów i poznawanie ich opinii na podstawie twardych danych to wskazówka dla branży handlowej, w jakim kierunku mogą rozwinąć się trendy konsumenckie. Celem raportów przygotowywanych przez BLIX & UCE Research jest więc dostarczanie insightów, potrzebnych do budowania efektywnej strategii i bazy wiedzy na temat polskiego shoppera.
Plany Zakupowe Polaków na Wielkanoc 2025 – metodologia
Badanie zrealizowano metodą CAWI (ang. Computer-Assisted Web Interview) w dniach 28.03-3.04.2025. Uzyskano odpowiedzi od 1112 polskich konsumentów, którzy podzielili się swoimi planami zakupowymi, związanymi ze zbliżającą się Wielkanocą 2025. Wśród zadanych przez BLIX & UCE Research pytań były m.in. poruszane kwestie dotyczące czynników wpływających na decyzje zakupowe, typów sklepów, w których respondenci planują zrobić świąteczne zakupy spożywcze, czy budżetu, jaki przeznaczą na tegoroczną Wielkanoc. Dane zestawiono z wynikami badania przeprowadzonego w ubiegłym roku. Raport Plany Zakupowe Polaków na Wielkanoc 2025 zawiera zatem pełny obraz zmian zachodzących rok do roku w zachowaniach smart shopperów przed Świętami Wielkanocnymi.
Plany Zakupowe Polaków na Wielkanoc 2025. O co zapytaliśmy polskich konsumentów? Poznaj 5 wniosków
Zapytaliśmy respondentów, jak przygotowują się do świąt, co pozwoliło nam na wnikliwą analizę i wysnucie wniosków dotyczących najnowszych zmian w podejściu do planowania wielkanocnych zakupów spożywczych. Oto przykładowe pytania, na które odpowiedzieli smart shopperzy.
- Kiedy zamierzasz zrobić zakupy spożywcze na tegoroczne Święta Wielkanocne?
- W jakiego typu placówkach stacjonarnych głównie planujesz zrobić świąteczne zakupy spożywcze?
- Co wpłynie na Twoją decyzję o wyborze produktów podczas tegorocznych zakupów spożywczych na Święta Wielkanocne?
- O ile procent zamierzasz ograniczyć wydatki na zakupy wielkanocne względem zeszłorocznych zakupów spożywczych?
Zostańmy w kontakcie
Masz pytania odnośnie raportu Plany zakupowe Polaków na Wielkanoc 2025 by BLIX & UCE Research? Skontaktuj się z nami pod adresem: [email protected]
Sprawdź również: Raport Retail We Shop Edycja Wiosna 2025 by BLIX & Kantar