Raport Retail We Shop 2025 by BLIX & Kantar dostępny do pobrania! Jak smart shopperzy oceniają atrakcyjność i funkcjonalność 60 e-gazetek promocyjnych sieci handlowych? Odpowiedzi znajdziesz w 4. edycji cyklicznego badania Retail We Shop. POBIERZ ZA DARMO!
Retail We Shop 2025 by BLIX & Kantar – czego dowiesz się z raportu?
Cele badania
Celem badania było kompleksowe zweryfikowanie atrakcyjności oraz funkcjonalności 60 cyfrowych gazetek promocyjnych różnych sieci handlowych działających na polskim rynku. Wyniki posłużyły nam do głębszych analiz na tematy takie jak:
- preferencje shopperów, dotyczące typów promocji i kategorii produktowych,
- zwyczaje zakupowe konsumentów,
- poziomu zainteresowania e-gazetkami promocyjnymi,
- ocena roli poszczególnych elementów gazetek w formie digitalowej,
- wpływ gazetek promocyjnych na decyzje zakupowe.
Metodologia
Badanie zostało zrealizowane w grudniu 2024 roku metodą CAWI (Computer-Assisted Web Interviewing) na grupie 13 408 aktywnych użytkowników e-gazetek w aplikacji BLIX, którzy regularnie korzystają z cyfrowych materiałów promocyjnych sieci handlowych dostępnych w Polsce. Respondenci ocenili łącznie 60 różnych gazetek digitalowych, dzieląc się swoją opinią na temat ich przydatności, przejrzystości oraz wpływu na codzienne wybory zakupowe.
Co znajdziesz w raporcie?
- Komentarze ekspertów na temat nowych trendów w retailu oraz wykorzystywaniu kanału digital do publikowania ofert promocyjnych.
- Persony smart shopperów, którzy korzystają z cyfrowych gazetek.
- Dane na temat nawyków i preferencji konsumentów w kontekście wszystkich e-gazetek branych pod uwagę w badaniu.
- Dane na temat nawyków i preferencji konsumentów w kontekście e-gazetek marek z kategorii dyskontów.
- Dane z badania koncentracji uwagi na konkretnych kreacjach (gazetkach “dostosowany” i “niedostosowanych” pod mobile) przeprowadzonego przez BLIX & Kantar.
Dostęp do interaktywnego panelu danych Mobile Institute – Retail We Shop 2025!
W ramach wiosennej edycji badania Retail We Shop 2025, oprócz pełnego raportu, oferujemy również dostęp do interaktywnego panelu danych Mobile Institute. Jeśli chcesz samodzielnie eksplorować bazę wyników, uzyskując dostęp do dodatkowych informacji i analiz, które nie zostały ujęte w raporcie, zachęcamy do skorzystania z tego intuicyjnego narzędzia!
Jak wejdę do panelu Mobile Institute?
W tym roku korzystanie z panelu jest wyjątkowo proste. W raporcie znajdziesz bezpośredni link, który przekieruje Cię do narzędzia – bez potrzeby zakładania konta czy logowania. Dla ułatwienia, w panelu umieszczony został również krótki film instruktażowy „Jak korzystać z Panelu badawczego?”, prezentujący możliwości tworzenia własnych analiz i przecięć danych, m.in. pod kątem konkretnej marki czy segmentu rynkowego.
Zostańmy w kontakcie
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tegorocznego badania i swojej marki? Napisz pod adres: [email protected]
Partnerzy raportu:
Patronat honorowy: IAB Polska
Partner merytoryczny: Kantar
Partner technologiczny: Mobile Institute