Smart shopperzy są aktywnymi konsumentami, którzy na co dzień przeglądają e-gazetki promocyjne sieci handlowych, podejmują decyzje zakupowe i nabywają niezbędne produkty w sklepach stacjonarnych. Dlatego ponownie zapytaliśmy ich o opinie odnośnie do gazetek promocyjnych sieci handlowych. Shopperzy podzielili się z nami również swoimi oczekiwaniami oraz preferencjami. W ten sposób stworzyliśmy Raport Retail We Shop 2023 by BLIX & Kantar, czyli rzetelne źródło informacji, które pomoże Ci jeszcze lepiej wyjść naprzeciw potrzebom shopperów.
Raport został objęty honorowym patronatem przez IAB Polska.
Badania i metodologia
Badania niezbędne do przygotowania Raportu Retail We Shop wykonaliśmy metodą CAWI, we współpracy z instytutem Kantar. Wzięło w nich udział aż 4099 respondentów. Zbadaliśmy gazetki promocyjne 20 sieci handlowych, które podzieliliśmy na 5 segmentów: dyskonty, hipermarkety, supermarkety, non-food oraz drogerie. Uzyskane podczas badań i analiz dane porównujemy w raporcie do zeszłorocznych wyników. Dzięki temu możesz zobaczyć, jak z roku na rok zmieniają się potrzeby i opinie shopperów.
Czego dowiesz się z raportu Retail We Shop?
Zapoznając się z raportem Retail We Shop, wykonasz krok ku lepszemu zrozumieniu potrzeb i oczekiwań shopperów. Dowiesz się nie tylko tego, jak oceniają oni e-gazetki promocyjne sieci handlowych, lecz także tego, co stoi za ich opiniami. Co shopperzy chcą zobaczyć na pierwszych stronach gazetek? Dlaczego niektóre treści są dla nich nieatrakcyjne? Czy gazetki mają realny wpływ na ich decyzje zakupowe? A jeśli tak, to jaki?
Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w bezpłatnym Raporcie Retail We Shop 2023 by BLIX & Kantar – zapraszamy do pobrania!
Bądź z nami na bieżąco!
Więcej cennych informacji znajdziesz na naszym profilu firmowym na LinkedIn. Regularnie publikujemy na nim posty dotyczące aktualnych trendów i wydarzeń w branży retail. Zaobserwuj go i miej pewność, że nic Ci nie umknie!