Efektywny marketing produktu jest możliwy tylko wtedy, gdy zna się potrzeby konsumentów. Pozornie jednak problemem jest to, jak do tych konsumentów dotrzeć i jak zapytać ich o szczerą opinie co do marki, którą wybierają.
Rozwiązaniem tej zagwozdki jest darmowy Raport Brands We Shop edycja wiosna 2022 by BLIX & Kantar.
Jak pozyskaliśmy dane do raportu?
Przedstawione przez nas w raporcie informacje pozyskaliśmy na drodze badań przeprowadzonych metodą CAWI w okresie 09.03–13.03.2022 z merytorycznym wsparciem Kantar Polska. Uzyskaliśmy aż 3828 wypełnionych ankiet, z których wyodrębniliśmy poszczególne informacje. Następnie posegmentowaliśmy je w oparciu o odpowiedzi na pytania związane z lifestyle’em, zwyczajami zakupowymi i osobistymi opiniami konsumentów. Udało nam się wyróżnić 7 niezależnych person shopperów. Każdą z nich skrupulatnie opisaliśmy, dzięki czemu efektywne dotarcie do grupy docelowej będzie dla Ciebie łatwiejsze.
Czego dowiesz się z Raportu FMCG Brands We Shop?
Czytając Raport Brands We Shop 2022 by BLIX & Kantar, poznasz bliżej potrzeby i opinie swoich klientów. Dowiesz się, które marki wybierają smart shopperzy podczas codziennych zakupów, a także w jaki sposób poszczególne persony shopperów korzystają z promocji, planują i robią zakupy oraz jakie mają związane z tą czynnością zwyczaje i nastawienie.
To nie wszystko, co dla Ciebie mamy!
Darmowy Raport Brands We Shop edycja wiosna 2022 by BLIX & Kantar to nie wszystko, co dla Ciebie mamy. Regularnie badamy opinie i potrzeby polskich konsumentów, by następnie podzielić się z Tobą pozyskanymi informacjami. Zaobserwuj nasz firmowy profil na LinkedIn i bądź na bieżąco!