Grupa Blix przejęła Proxi.cloud

Grupa Blix sfinalizowała przejęcie firmy technologicznej Proxi.cloud – lidera technologii geolokalizacyjnej. Ta współpraca to strategiczny ruch, który otwiera nowe możliwości precyzyjnego dotarcia do konsumentów, rozszerza zakres usług i daje możliwość wejścia na nowe rynki. 

Grupa Blix i Proxi.cloud – precyzja i skuteczność kampanii

Grupa Blix przejmuje Proxi.cloud, zyskując tym samym narzędzia do pomiaru efektywności w procesie zakupowym użytkowników swoich aplikacji. Dzięki zaawansowanej technologii geolokalizacyjnej Proxi.cloud, Grupa Blix ma teraz nowe możliwości precyzyjnego docierania do konsumentów, wykorzystania sztucznej inteligencji oraz rozszerzenia zasięgu kampanii. Te rozwiązania pozwalają jeszcze skuteczniej analizować zachowania zakupowe shopperów i optymalizować kampanie reklamowe. 

Połączenie sił z Proxi.cloud otworzyło przed nami nowe możliwości w obszarze targetowania i analizy efektywności kampanii. Dzięki temu jesteśmy w stanie dotrzeć do każdego konsumenta podejmującego decyzje zakupowe w Polsce – mówi Tomasz Jabłoński, CEO Grupy Blix.

Nowe branże w zasięgu Grupy Blix

Połączenie sił z Proxi.cloud to dla Grupy Blix także krok w stronę poszerzenia oferty. Dotychczas zakres usług koncentrował się głównie na sektorach FMCG i retail – teraz widać możliwości i nowe perspektywy, by rozwijać działalność także w obszarach motoryzacji, telekomunikacji oraz OTC.

Współpraca Grupy Blix i Proxi.cloud – większa efektywność kampanii drive to store

Proxi.cloud, mimo przejęcia, pozostaje operacyjnie niezależnym podmiotem. Obie firmy jednak ściśle współpracują, wymieniając się wiedzą i technologiami. Grupa Blix wnosi swoje doświadczenie w marketingu natywnym oraz szerokie zasięgi, z kolei Proxi.cloud dostarcza zaawansowane narzędzia geolokalizacyjne i możliwości precyzyjnego dotarcia do konsumentów. Ścisła współpraca obu podmiotów ma wpływać na efektywność kampanii drive to store, dzięki czemu klienci będą mieli możliwość osiągania lepszych wyników. 

Tę zmianę odczują także konsumenci, którzy będą mogli lepiej zaplanować swoje zakupy za sprawą bardziej dopasowanych komunikatów. Z kolei marketingowcy otrzymają narzędzia, by jeszcze efektywniej i precyzyjniej docierać do grupy docelowej. 

Grupa Blix zapowiada dalsze poszukiwania w obszarze M&A

Połączenie Grupy Blix i Proxi.cloud to początek działań w obszarze M&A, mających na celu rozwinięcie produktów i wzbogacenie oferty technologicznej. Grupa Blix zapowiada dalsze aktywne poszukiwania atrakcyjnych podmiotów, które pozwolą rozwijać ofertę. 

Przejęcie Proxi.cloud to kolejny dowód na aktywne poszukiwanie przez Grupę Blix podmiotów, które wzmocnią rozwój technologiczny oraz pozwolą dostarczać wartościowe narzędzia reklamowe i konsumenckie – podkreśla Michał Szablewski, Head of M&A w Grupie Blix.

Przeczytaj również: BLIX MOST WANTED 2024 – oto nowi ulubieńcy smart shopperów!

Galeria

Przeczytaj również

Raport Plany zakupowe Polaków na święta Bożego Narodzenia 2024

Jakie świąteczne plany zakupowe mają polscy konsumenci? Dowiesz się z nowego raportu Plany zakupowe Polaków…

Sprawdź
Raport FMCG Brands We Shop 2024 by BLIX & Kantar

Nowy raport FMCG Brands We Shop 2024 by BLIX & Kantar jest już dostępny! Sprawdź,…

Sprawdź
Raport Retail We Shop Edycja Wiosna 2024 by BLIX & Kantar

Oficjalna premiera! Raport Retail We Shop 2023 by BLIX & Kantar jest już dostępny do…

Sprawdź